کد خبر: 309130
۰
۰
نسخه چاپی

بازدید معاون رئیس جمهور از شهرستان هلیلان/مشکلات بررسی شد

به گزارش اقتصادآینده نیوز، کمتر از یک هفته از سفر رئیس‌جمهور به استان ایلام، امروز شهرستان محروم هلیلان میزبان معاون رئیس جمهور بود. این سفر به منظور تحقق وعده رئیس جمهور به مردم شهرستان هلیلان صورت گرفت.

سید امیرحسین مدنی پس از سفر به هلیلان و بازدید از پروژه‌های «پل جزمان»، ایستگاه «پمپاژ» و پروژه‌ی پتروشیمی هلیلان در دیدار با مردم گفت: امروز ضمن بازدید از پروژه‌ها، مشکلات این شهرستان احضاء شده و در قالب یک گزارش تقدیم ریاست محترم جمهور خواهد شد.

وی با بیان اینکه هلیلان در زمینه رونق کشاورزی دارای استعدادهای بالقوه زیادی است، افزود: در این زمینه با تکمیل دو پروژه پمپاژ آب بخشی از زمین‌های کشاورزی و دشت‌های هلیلان زیر آب می‌رود و تحول مهمی در بخش کشاورزی هلیلان ایجاد خواهد شد.

معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری احداث پتروشیمی در هلیلان را یکی دیگر از پروژه‌های مهم دولت در این شهرستان تازه تأسیس برای رونق اشتغالزایی و زدودن غبار محرومیت از چهره این شهرستان عنوان کرد و گفت: در این زمینه استفاده از نیروی کار بومی در اولویت است.

وی همچنین تکمیل زیرساخت‌های این شهرستان محروم از جمله جاده هلیلان به کرمانشاه، تهیه آب شرب روستاهای هلیلان و توسعه اشتغال خرد بین روستاییان این شهرستان را از دیگر برنامه‌های دولت در هلیلان عنوان کرد.

در سفر اخیر رئیس جمهور به ایلام در نشست با نخبگان استان، مسئول بنیاد علوی در منطقه هلیلان از محرومیت در این شهرستان گفت که مورد توجه حجت الاسلام والمسلمین رئیسی قرار گرفت و پس از آن به دستور رئیس جمهور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری دستور بررسی مشکلات این شهرستان را صادر کرد.

شهرستان تازه تأسیس هلیلان یکی از محروم‌ترین نقاط کشور و استان ایلام است.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید