کد خبر: 309405
۰
۰
نسخه چاپی

سهل انگاری مدیران شیروان در اجرای پروژه‌های ورزشی

به گزارش اقتصادآینده نیوز محمد علی شجاعی عصر جمعه در سفر شهرستانی خود به شیروان از تصویب و اختصاص ۴۳۰ میلیارد تومان اعتبار برای این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: از این مبلغ، ۳۷۰ میلیارد تومان جهت تسهیلات حوزه اقتصادی و ۶۰ میلیارد تومان برای حوزه عمرانی و زیر ساخت مصوب شد.

استاندار خراسان شمالی ادامه داد: به رغم همه ی نداشته های شهرستان‌ها، مصوبات دور نخست سفرهای شهرستانی بیش از ۹۰ درصد پیشرفت داشته که دلیل تحقق آن همت بالا و مضاعف مدیران دستگاه‌های اجرایی استان بوده است.

وی افزود: باید علت پنج درصد مصوبات اجرا نشده هم مورد پیگیری قرار گیرد زیرا هدف اصلی ما از این سفرها حل مشکلات مردم است.

شجاعی با ابراز گلایه از عدم اجرایی شدن پروژه‌های حوزه ورزش و جوانان شهرستان شیروان در دور نخست سفرهای شهرستانی، گفت: به دلیل سهل انگاری، اجرای پروژه‌ها توسط دفتر فنی استانداری مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.

استاندار خراسان شمالی خاطر نشان کرد: در مراکز دهستان‌ها فضای ورزشی غیر مسقف تعریف شود.

وی در خصوص حوزه انتقال آب نیز افزود: با پیگیری‌های بسیار در سطح ملی در خصوص پروژه‌های انتقال آب، مجوز آب رسانی تا ۴۰ میلیون متر مربع در سال برای مصرف آشامیدنی صادر شده است که امیدواریم با این اتفاق بخش خصوصی جهت سرمایه گذاری انتقال و حق انتفاع ورود پیدا کند.

گفتنی است تسریع در صدور ثبت اسناد مالکیتی روستاییان، حل مشکلات دامداران و کشاورزان، افزایش سهم بانوان در جایگاه مدیریتی، راه اندازی پارک بانوان در شهر زیارت، ارائه تسهیلات ارزان قیمت با هدف اشتغالزایی، راه اندازی بازارچه در روستاها، احداث سالن‌های ورزشی، جاده دسترسی از مسیر کارخانه آسفالت به شهر زیارت، نبود ماشین آلات سنگین در شهرداری، تأمین اعتبار برای شهرداری، احداث کارخانه لوازم خانگی، تأمین آب برای دام و راه اندازی کارخانه قطعات بتنی شهرداری لوجلی، راه‌های روستایی و کمبود آرد در برخی روستاها و ساماندهی گلزار شهدا بخشی از مطالبات مردم شهرستان شیروان بود که برای حل آن مصوباتی ارائه شد.

منبع: مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید