کد خبر: 309577
۰
۰
نسخه چاپی

زمین‌های دولتی استان سمنان برای ساخت مسکن واگذار شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز سید محمد رضا هاشمی غروب شنبه در جلسه شورای مسکن استان به میزبانی سالن جلسات یادگار امام استانداری سمنان ضمن بیان اینکه سالانه حداقل باید یک‌میلیون مسکن بر اساس سرانه استانی احداث شود، ابراز داشت: با توجه به اینکه تأمین مسکن به عنوان یکی از اولویت‌های دولت در کمترین زمان ممکن مصوب و ابلاغ شد لذا باید تلاش‌ها را برای بیش از این عدد و حداکثر ظرفیت به‌کارگیری شود.

وی افزود: مدیران ذی‌ربط می‌بایست قانون را به طور کامل مطالعه کنند تا موارد و پیشنهادات احصا شده و سپس خانواده‌هایی که موفق به ثبت‌نام و دریافت مسکن نشدند، بتوانند صاحب منزل شوند.

استاندار سمنان بابیان اینکه زمین برای اجرای قانون جهش تولید مسکن باید در مکان‌هایی تعبیه شود که کمترین هزینه را برای فراهم کردن زیرساخت‌ها به همراه داشته باشد، ابراز داشت: در اسرع وقت می‌بایست کمیته تأمین زمین برای قانون جهش تولید مسکن تشکیل و جلسات به منظور شناسایی و احصا زمین به صورت هفتگی برگزار شود.

هاشمی با بیان اینکه شهرداران نیز برای اجرای بهتر این قانون از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کرده و همکاری لازم را داشته باشد، تصریح کرد: شناسایی زمین‌های مازاد غیرقابل استفاده دستگاه‌های اجرایی استان برای تأمین زمین و اجرای قانون جهش تولید مسکن نیز باید انجام شود.

وی بابیان اینکه مسکن، سلامت و معیشت مردم از مهم‌ترین امور فعلی است که باید به صورت ویژه مورد توجه و پیگیری قرار گیرد، افزود: استان سمنان با مدیران توانمند، در بسیاری از زمینه‌ها پیشگام است و امیدواریم در بحث احداث مسکن نیز در سطح کشور پیشرو باشد.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید