کد خبر: 309779
۱
۰
نسخه چاپی
قاسم پور عنوان کرد:

ضرورت بازمهندسی خطوط حمل و نقل عمومی کرج

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر کرج، ضمن تاکید بر ضرورت بازمهندسی خطوط حمل و نقل عمومی در کرج، خواستار تعیین تکلیف شرکت هدی ارقام به عنوان یکی از شرکت های تحت قرارداد شهرداری در زمینه حمل و نقل عمومی، شد.

ضرورت بازمهندسی خطوط حمل و نقل عمومی کرج

البرز - فراهانی - اقتصادآینده:

 علی قاسم پور در جریان جلسه کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای شهر کرج که روز شنبه به ریاست مسعود محمدی برگزار شد، با اشاره به نبود حتی یک روز پاک در سال گذشته، فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان برای استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی را ضرورتی دانست که باید به سرعت و با جدیت در دستور کار مجموعه های مرتبط قرار گیرد.

قاسم پور، کرج را تنها کلانشهری خواند که از داشتن خطوط بی آر تی و مسیر ویژه اتوبوس محروم هستیم.

وی، گفت: متاسفانه در این سال ها مدام پیگیر راه اندازی مترو بوده ایم، در حالیکه حجم تردد و جابجایی مسافران با بی آر تی و خطوط اتوبوس ویژه نیز در مقایسه با مترو، اندک نیست و نباید از این دو مقوله غافل شویم.

رئیس کمیسیون حقوقی و املاک شورای شهر کرج، در بخش دیگری از گفته های خود رسیدگی به قرارداد و تعهدات شرکت "هدی ارقام" را از حوزه های مغفول مانده در شهرداری کرج ارزیابی کرد که سال هاست معضلاتی را برای این شهر و شهرداری به بار آورده است.

قاسم پور، افزود: شرکت هدی ارقام سال ها نسبت به انجام تعهدات خود قصور داشته که این امر مستلزم رسیدگی جدی و فوری است.

این مسئول، همچنین در زمینه نحوه خرید و بکارگیری اتوبوس نو و راننده های جدید در سطح شهر نیز از شهرداری خواست با بررسی عملکرد سایر کلانشهرها، از تکرار تجربه های گذشته جلوگیری کنند.

وی، اذعان کرد: ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این بخش نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید