مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی :

پرداخت بیش از۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان آذربایجان شرقی

پرداخت بیش از۱۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات به کشاورزان آذربایجان شرقی

 

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده - آذربایجان شرقی) : مدیرشعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: شعب بانک کشاورزی استان در شش ماهه امسال در مجموع ۱۶ هزار و ۵۳۹ میلیارد ریال تسهیلات برای ۱۸ هزار و ۳۸۴ نفر در بخش های مختلف کشاورزی پرداخت کرده است.

 

جواد محمودی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیشترین تسهیلات پرداختی در بخش زراعت به میزان ۲ هزار  و ۶۴۳ میلیارد ریال برای طرح های زراعی اعم از کاشت و برداشت غلات و حبوبات برای پنج هزار و ۸۰۵ نفر بود؛ در بخش صنایع و خدمات کشاورزی نیز یک هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال و در بخش دام و طیور ۱۷۰۴ میلیارد ریال تسهیلات به ۲هزار و ۴۹۰ نفر اعطاء شده است.

 

وی افزود: شعب این بانک در استان در نیمه نخست امسال ۹۹۶ میلیارد ریال تسهیلات برای طرح های باغداری به تعداد ۲هزار و ۴۱۶ نفر و ۴۰۸ میلیارد ریال  برای طرح های قالی بافی و صنایع دستی روستایی به یکهزار و ۲۴۱ نفر فعال در این بخش پرداخت کرده اند.

 

محمودی با اشاره به ارایه تسهیلات قرض الحسنه ازدواج گفت: شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی در این مدت یک هزار و ۴۳۴ میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه به تعداد یکهزار و ۶۱۴ زوج با نرخ چهار درصد پرداخت کردند.

 

مدیر شعب بانک کشاورزی آذربایجان شرقی درخصوص  مکانیزاسیون کشاورزی اظهار کرد: در ۶ ماهه اول امسال یک هزار و ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات برای ۹۳۲ دستگاه انواع تراکتور، کمباین، ماشین آلات و ادوات صنعت کشاورزی  پرداخت کردیم.

 

وی یادآوری کرد: همچنین با استفاده از تسهیلات بانک کشاورزی ۲۶۴  واحد گلخانه ای در آذربایجان شرقی افزون بر ۴۹۴۸ میلیارد ریال از محل اعتبارات بند الف تبصره ۱۸ از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید