کد خبر: 311116
۲
۰
نسخه چاپی

درآبانماه رزمایش بزرگ سطح یک کشوری مقابله با زلزله در البرز برگزار می شود

درآبانماه رزمایش بزرگ سطح یک کشوری مقابله با زلزله در البرز برگزار می شود

البرز - فراهانی - اقتصادآینده:

 
نخستین رزمایش بزرگ آموزشی-تمرینی صنعت آب و برق منطقه مرکزی شمال کشور با مشارکت شرکتهای صنعت آب و برق البرز وحضور 17 گروه عملیاتی از استان های تهران ،مازندران ،همدان،قزوین،قم و مرکزی در کرج برگزار می شود.
به گزارش کمیته ی اطلاع رسانی رزمایش،مهندس داود نجفیان رئیس ستاد اضطرار صنعت آب و برق استان البرز  با اعلام این خبر اظهار داشت: ازآنجا که استان البرز با حدود سه میلیون جمعیت همواره در معرض تهدیدهای طبیعی بوده و در صورت وقوع زلزله در تهران، قزوین و مازندران، البرز نیز قطعا دچار عوارض زلزله می شود،بنابراین لزوم آمادگی بیشتر در دستگاه های خدمت رسان حیاتی آب و برق برای مقابله با زلزله ضروری خواهد بود.به همین دلیل مقدمات برگزاری رزمایشی در سطح کشوری فراهم شده تا موجب افزایش توانمندی برای مقابله هوشمندانه در برابر زلزله باشد .
وی سپس به اهداف برگزاری این رزمایش اشاره کرد و گفت:بررسی میزان اثربخشی و کارایی برنامه های آمادگی و مقابله،ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاههای صنعت آب و برق،تمرین هماهنگی بین سایر سازمانها و مردم،تمرین خدمت رسانی به مراکز اسکان اضطراری، ایجاد مهارت و اعتماد به نفس در همکاران و شناسایی نقاط ضعف و قوت،مبادله دانش وتجارب بین اعضای شرکت کننده در رزمایش، برآوردکیفی و کمی تجهیزات و امکانات و ... از مهم ترین اهداف مورد نظر اجرای رزمایش است. 
خاطرنشان می شود این رزمایش چهارم آبانماه 1400 در کرج برگزار می شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید