کد خبر: 311144
۰
۰
نسخه چاپی

سپه،اولین بانک خراسان جنوبی در رشد منابع است/بانک تأثیرگذار در رونق اقتصاد و رفع مشکلات اقشار مختلف مردم هستیم

تصویر
پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه: مدیر شعب بانک سپه منطقه خراسان جنوبی گفت:براساس آخرین آمار کمیسیون هماهنگی بانکهای این استان،منابع کل بانکها طی 4 ماهه اول 96 نسبت به ابتدای سال 7 درصد رشد داشته است. این در حالی است که بانک سپه خراسان جنوبی در این بازه زمانی رشد 19 درصدی در منابع را کسب کرده و از این حیث رتبه اول بین بانکهای استان را دارد.
به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه،اسد بهلگردی ضمن تأکید بر نقش مؤثر بانک سپه در رونق اقتصاد و ایجاد اشتغال،اعلام کرد:مانده منابع این بانک در استان خراسان جنوبی در پایان سال 95 نسبت به سال قبل 29 درصد و مانده تسهیلات پرداختی 23 درصد رشد داشته است.
 
* پرداخت 16 درصد از کل تسهیلات بخش صنعت و معدن استان توسط بانک سپه
 مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی ضمن اشاره به وظیفه مهم شبکه بانکی در تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی،خاطر نشان کرد:بانک سپه استان خراسان جنوبی سال گذشته،36 درصد از کل تسهیلات اعطایی را در بخش صنعت و معدن پرداخت کرده که نشان از توجه جدی به بخشهای تولیدی و صنعتی استان دارد.
وی اظهار داشت: 13درصد از تسهیلات کل استان در بخش صنعت و معدن طی سال 95 را بانک سپه به هم استانی ها پرداخت کرد که این رقم در سال جاری به 16 درصد افزایش یافته است.
بهلگردی ادامه داد:41 درصد از تسهیلات پرداختی سال جاری مربوط به بخش صنعت و معدن و 25 درصد مربوط به بخش مسکن و ساختمان بوده است که گامی بزرگ در جهت تأمین سرمایه طرحها و پروژه های استان به شمار می رود.
 
* رشد 27 درصدی تسهیلات در طی یک سال
وی مانده تسهیلات اعطایی منطقه خراسان جنوبی را بیش از 2 هزار و 300 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود:برای حمایت از بخش های مختلف اقتصادی در استان خراسان جنوبی،تسهیلات پرداختی بانک سپه طی 5 ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 27 درصد رشد داشته است.
بهلگردی خاطر نشان کرد: در بخش صنعت و معدن مانده تسهیلات پرداختی در پایان مرداد ماه به 917 میلیارد ریال رسیده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد 37 درصدی را نشان می دهد.
 
* همکاری با 1200 بدهکار بانکی در طرح بخشودگی
مدیر شعب بانک سپه خراسان جنوبی یادآور شد: 1200 پرونده با صرف 21 میلیارد ریال از بودجه تخصیص یافته در اجرای تبصره 35 قانون اصلاح بودجه سال 95 کل کشور برای بخشودگی سود و وجه التزام تسهیلات پرداختی معوق تعیین تکلیف شده است.
 
* حمایت از کارمندان و کارگران استان با اعطای تسهیلات خرد
بهلگردی با تأکید بر تلاش مجموعه بانک سپه برای کمک به رفع مشکلات آحاد مردم،تصریح کرد:بانک سپه در استان خراسان جنوبی هزار و 115 فقره تسهیلات در قالب کارت اعتباری به مبلغ 200 میلیارد ریال به اقشار مختلف مردم نظیر،کارمندان و کارگران پرداخت کرده است.
 
* 1134 زوج جوان با تسهیلات بانک سپه زندگی مشترک را آغاز کردند
وی ضمن اشاره به عملکرد مطلوب شعب استان خراسان جنوبی در پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج به زوج های جوان بیان کرد: طی سال گذشته به تعداد 625 پرونده وام ازدواج پرداخت شده که معادل 110 درصد اعتبار اختصاص داده شده می باشد.
مدیر شعب منطقه خراسان جنوبی با بیان اینکه 1134 فقره وام قرض الحسنه ازدواج برای کمک به جوانان در خراسان جنوبی پرداخت شده است،تصریح کرد: با پرداخت 509 فقره وام ازدواج از ابتدای سال جاری 100 درصد بودجه پیش بینی شده مصرف شد.
 
* کسب رتبه اول استانی طی دوره طرح ضربتی پرداخت وام ازدواج
بهلگردی در خصوص طرح ضربتی وام ازدواج گفت:بانک سپه در تمام مدت اجرایی شدن این طرح از نظر تعداد وام پرداختی در سطح بانکهای استان رتبه اول را داشته و پس از سپری شدن 45 روز از ابتدای طرح کلیه 421 پرونده معرفی شده را با اختصاص کامل اعتبار مربوط تعیین تکلیف و پرداخت کرد.
 
* حمایت مالی از پروژه های اقتصادی با هدف رونق تولید
مدیر شعب منطقه خراسان جنوبی ضمن تأکید بر همراهی بانک سپه با سیاست های اقتصادی دولت،اظهارداشت: بانک سپه بیش از 170 میلیارد ریال منابع خود را در قالب تسهیلات رونق تولید به واحدهای صنعتی و تولیدی استان خراسان جنوبی اختصاص داده است.
وی با اشاره به تأمین مالی طرح ها و کارخانه های استان خراسان جنوبی توسط بانک سپه،خاطرنشان کرد: بانک سپه با حمایت مالی از بخش های مختلف اقتصادی در زمینه های آرد و نان،دام و طیور،واحدهای فرآوری پسته،عناب و زرشک،صنعت فولاد، ظروف یکبارمصرف، خوراک دام، کشتارگاه مرغ، کاشی و سرامیک و همچنین تأمین سرمایه در گردش شرکت کویرتایر بزرگترین واحد صنعتی استان،به اشتغال زایی و رفع موانع تولید کمک شایانی کرده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید