کد خبر: 311237
۰
۰
نسخه چاپی

فرماندار چابهار: ارزش‌های اسلام و انقلاب در سایه وحدت محقق می‌شود

به گزارش ایرنا، رحمدل بامری شامگاه دوشنبه در مراسم گرامیداشت میلاد فرخنده و باسعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و فرزند برومندشان امام جعفر صادق (ع) که با حضور ائمه جمعه، مدیران و اقشار مختلف اهل سنت و تشیع در محل مدرسه علمیه جامعه‌الحرمین‌الشرفین چابهار برگزار شد ضمن تبریک آغاز هفته وحدت اظهار داشت: قطعا این هفته به عنوان یک نماد بوده و برای همیشه وحدت، انسجام، هماهنگی و همدلی برای ما مسلمانان یک امر مسلم و ضروری است.

فرماندار و رییس شورای وحدت شهرستان چابهار افزود: بعد از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در سایه همین وحدت و انسجام و همراهی و همگامی همه آحاد مردم و تمامی مسلمین توانسته‌ایم در مقابل مشکلات و استکبار ایستادگی کنیم و حمایت از مظلوم را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

بامری ادامه داد: هفته وحدت تنها بحث وحدت در یک هفته نیست بلکه وحدت برای همیشه است، به این علت که بیش از ۹۵ درصد ما در موضوعات مختلف همچون عقاید، رفتار و گفتار باهم مشترک هستیم.

وی ادامه داد: اگر این وحدت و باهم بودن را داشته باشیم که قطعا داریم، هیچ دشمنی نمی‌تواند به جمهوری اسلامی ایران و نزدیک شود و این ما هستیم که به تعبیر مقام معظم رهبری به دشمن سیلی خواهیم زد و امیدواریم در سراسر عالم و جهان اسلام روزی برسد که با همین اتحاد و انسجام بتوانیم دشمن را ناامید کنیم.

فرماندار چابهار افزود: در این شهرستان، وحدت ستودنی است و در همه ایام بین علمای شیعه و اهل سنت و بین همه مردم وحدتی مثال‌زدنی وجود دارد.

وی تصریح کرد: نخستین برنامه هفته وحدتِ امسال، امشب در مدرسه علمیه جامعه الحرمین‌الشرفین برادران اهل سنت برگزار شد و برنامه‌های متنوع و متعددی در این هفته به منظور نشان دادن وحدت و برادری مردم در سطح شهرستان چابهار برگزار می‌شود.

هفته وحدت، مشت محکمی به دهان دشمنان

فرماندار چابهار: ارزش‌های اسلام و انقلاب در سایه وحدت محقق می‌شود

مولوی محمد روشندل معاون آموزشی مدرسه علمیه جامعه‌الحرمین‌الشریفین چابهار نیز اظهار داشت: پیامبر اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) از آنجایی که پیامبر رحمت، مهربانی، وحدت و برادری هستند می‌طلبد که ما به عنوان پیروان پیامبر، در بیان خودمان با اتحاد و برادری رفتار کنیم و زندگی مسالمت‌آمیزی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: باید مشترکات را باهم جمع کنیم و با چنین حرکت‌های هوشمندانه‌ای بتوانیم مشت محکمی به دهان دشمنانِ اسلام بزنیم.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید