کد خبر: 311248
۰
۰
نسخه چاپی

۶۱ کارگاه هنری مجازی برای کودکان و نوجوانان همدانی برگزار می‌شود

«بهناز ضرابی زاده» روز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پاییز سال گذشته ۲۰ کارگاه مجازی برای ثبت‌نام و حضور مجازی اعضای کانون در سطح استان تشکیل شد که با توجه به تلاش همکاران و استقبال کودکان و نوجوانان، کارگاه‌های مجازی در ترم پاییز سال ۱۴۰۰ به ۶۱ عدد افزایش یافت.

وی اظهار داشت: ثبت نام این کارگاه‌ها که هفتمین فصل برگزاری خود را تجربه می‌کند در پایگاه مجازی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان به نشانی «hamedan.kpf.ir» صورت می گیرد و تا پایان مهر ادامه دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان یادآور شد: علاقه مندان در گروه‌های سنی نوباوه( چهار سال به بالا)، نوخوان( هفت سال به بالا)، نونهال( ۹ سال به بالا)، نونگاه( ۱۲ سال به بالا) و نوجوان( ۱۵ سال به بالا) می‌توانند در این کارگاه‌ها شرکت کنند.

ضرابی زاده توضیح داد: دوره آموزشی کارگاه‌های آنلاین که از اول آبان آغاز خواهد شد هشت تا ۱۰ جلسه و هزینه ثبت نام ۴۰ هزار تومان است.

وی با اشاره به اینکه آموزش کارگاه های پاییزه برعهده مربیان مختص فرهنگی، هنری و ادبی خواهد بود خاطرنشان کرد: هنرهای بومی، زیست شناسی، فیلمسازی، نجوم، پویانمایی، بازیگری، نوشتن خلاق، مهارت خود باوری، ساخت پادکست و کلاژ از رشته های ارائه شده در کارگاه های پاییزه کانون است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با بیان اینکه کانون مکانی است که علاوه بر شناسایی و کشف استعدادهای کودکان سعی در رشد و پرورش فکر آن‌ها نیز دارد گفت:  شاهنامه خوانی، فن بیان، اوریگامی، سفالگری، بازی و سرگرمی، نمایش عروسکی، صنایع تی، نقاشی و خوشنویسی از رشته های شاخص کانون همدان است که در کارگاه های پاییزه ارائه می شود.

ضرابی زاده خاطر نشان کرد: یکی از ویژگی‌های کارگاه‌های آنلاین، امکان بهره‌مندی تمامی کودکان و نوجوانان علاقه‌مند در نواحی و مناطق مختلف شهرها و روستاهای استان است که به دلیل تعداد محدود مراکز کانون، همه کودکان و نوجوانان در مناطق مختلف نمی‌توانستند از این امکانات بهره‌مند شوند.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان با ۳۱ کتابخانه ثابت، ۱۰ کتابخانه سیار، سه کتابخانه پستی و ۴۴ مرکز فرهنگی، هنری دارای بیش از ۱۴ هزار عضو فعال است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید