آگهی مزایده عمومی اموال غیر منقول بانک توسعه تعاون

آگهی مزایده عمومی اموال غیر منقول بانک توسعه تعاون

 

احمدمرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان شرقیدر نظر دارد تعدادی از اموال و املاک تملیکی و مازاد خود را از طریق مزایده عمومی به شرح مذکور و با جزئیات مندرج در اسناد مزایده و با بهره‌گیری از سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (setadiran.ir) با شماره مزایده به صورت الکترونیکی و انتشار آگهی در روزنامه کثیرالانتشار به فروش برساند.

 

زمان انتشار در سامانه: ساعت 14:00 روز شنبه  مورخ 17/07/1400

تاریخ بازدید: از زمان انتشارآگهی در سامانه تا ساعت  12:00 روز  پنج شنبه  مورخ 29/07/1400

 آخرین مهلت درج پیشنهاد قیمت در سامانه: ساعت 13:00 روز پنج شنبه  مورخ 29/07/1400

متقاضیان می توانند از زمان انتشارآگهی در سامانه تا ساعت 12:00 روز پنج شنبه  مورخ 29/07/1400جهت دریافت اسناد مزایده از طریق سامانۀ ستاد ایران اقدام نمایند.

محل و زمان بازگشایی پیشنهادات: مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی در ساعت 10:00 روز سه شنبه  مورخ چهارم آبان ماه 1400 می باشد.

زمان اعلام به برنده: ساعت 10:00 روز چهارشنبه مورخ پنحم آبان ماه 1400 می باشد.

انعقاد قرارداد با برنده مزایده پس از اخذ تاییدیه کمیسیون معاملات عمده، صورت می پذیرد.

 ضمناً رعایت موارد ذیل الزامی می باشد :

هزینه مزایده شامل آگهی روزنامه و هزینه کارشناسی به عهده برنده مزایده می باشد.

تضمین شرکت در مزایده معادل 5% قیمت پایه به صورت واریز نقدی به حساب شمارۀ 2/10000/111/1100 بنام وجوه واریزی بابت شرکت در مزایده ومناقصه  مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان شرقی  و یا ضمانت نامه بانکی معتبر می باشد.

بانک در همه حال در رد یا قبول کلیه پیشنهادات خرید مختار است.

 تخلیه املاک دارای متصرف بر عهده خریدار می باشد و بازدید از املاک الزامی و ملک با وضعیت موجود واگذار می گردد.

متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی جهت بازدید در ساعات اداری به مدیریت شعب استان به آدرس خیابان امام خمینی ، میدان شهید بهشتی ، روبروی برج ابریشم ساختمان مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان آذربایجان شرقی . طبقه دوم ، واحد پشتیبانی مراجعه با با شماره : 35547304 - 041تماس حاصل نمایند.

برگزاری مزایده از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد که در این صورت  کلیه مراحل فرآیند مزایده شامل خرید و دریافت اسناد مزایده  از سامانه (در صورت  وجود هزینه مربوطه)، پرداخت تضمین شرکت در مزایده، ارسال پیشنهاد قیمت ، بازگشایی پاکت ها ،  اعلام به برنده ، واریز وجه مزایده و تحویل کالا در بستر سامانه از این طریق امکان پذیر می باشد و صرفا"  شرکت  در مزایده برای ردیف  اموال یک  و دو  علاوه بر سامانه  از طریق آگهی مزایده که در  روزنامه سراسری و کثیرالانتشار امین در تاریخ های 17/07/1400 و 24/07/1400  منتشر میگردد  شرکت نمایند  که در این صورت متقاضیان میتوانند جهت خرید اسناد و فرمهای شرکت در مزایده و تحویل پاکات پیشنهاد قیمت به دایره پشتیبانی مدیریت شعب استان آذربایجان شرقی به نشانی فوق الذکر مراجعه نمایند .

تبصره : اولویت در اعلام برنده با شرکت کنندگان از طریق سامانه تدارکات الکترونیکی دولت می باشد.

روش فروش نقدی املاک:  برنده مزایده 80% مبلغ پیشنهادی را هنگام انعقاد قرارداد ، 10% مبلغ را هنگام تحویل مورد معامله و 10% الباقی را هنگام تنظیم سند انتقال پرداخت خواهد نمود (بدیهی است در شرایط مساوی اولویت با درخواست کننده نقدی املاک خواهد بود)

کلیه اطلاعات املاک و مستغلات شامل مشخصات، شرایط و نحوه فروش در برد اعلان عمومی سامانه مزایده، قابل مشاهده، بررسی و انتخاب می‌باشد.

علاقمندان به شرکت در مزایده می بایست جهت ثبت نام و دریافت گواهی الکترونیکی (توکن) با شماره های ذیل تماس حاصل نمایند:

مرکز پشتیبانی و راهبری سامانه: 41934-021دفتر ثبت نام استان آذربایجان شرقی

اطلاعات تماس دفاتر ثبت نام سایر استان‌ها، در سایت سامانه (www.setadiran.ir) بخش "ثبت نام / پروفایل مزایده‌گر" موجود است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید