کد خبر: 312361
۰
۰
نسخه چاپی

خروجی جشنواره رسانه‌ای ابوذر امیدآفرینی در جامعه است

محمد صادق طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: امروز مهمترین سلاح دشمنان در جنگ نرم علیه انقلاب اسلامی، رسانه هایی هستند که با دروغ و تحریف از یک سو می خواهند چهره نظام را در چشم و ذهن ملت ها مخدوش کنند و از سوی دیگر قصد دارند ناامیدی و بی اعتمادی را در جامعه ایران اشاعه دهند.
وی تصریح کرد: در چنین وضعیتی لازم است رسانه های ما برای شکستن شبکه منسجم رسانه های غربی، با تمام وجود به صحنه بیایند و وظیفه تاریخی خود را انجام دهند.

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان کرمان تاکید کرد: بدون شک ما می توانیم با ایجاد زنجیره ای از کنش ها و تمرکز روی ضعف های اخلاقی، سیاسی و فرهنگی غرب، در مقابل این موج، عرض اندام کنیم و ملل دنیا را متوجه واقعیت هایی کنیم که هر کدام می تواند پایه های پوشالی این امپراتوری را فرو بریزد.  

وی ادامه داد: جشنواره ابوذر امروز با نگاه به اهداف و آرمان های انقلاب و نشان دادن توان رسانه ای و نمایش قدرت، بصیرت و آگاهی روزنامه نگاران در این تقابل نابرابر، گام ششم خود بر می دارد.

طاهری اظهار داشت: جشنواره رسانه ای ابوذر توانسته در پنج دوره قبلی با موفقیت تمام، ضمن تقویت اخلاق حرفه ای و توسعه ارزش های دینی و انقلابی، ظرفیت رسانه های دیداری، شنیداری، نوشتاری و سایبری جبهه انقلاب را به رخ بکشاند.
وی با اشاره به فراخوان جشنواره ششم رسانه ای ابوذر افزود: در این زمینه امیدواریم متولیان و تولیدکنندگان آثار رسانه ای، اوج کارهای خود را در جشنواره ششم ارایه دهند و کاری ماندگار را به ثبت برسانند.

محورهای جشنواره

دبیر ششمین جشنواره رسانه ای ابوذر در کرمان گفت: دشمن شناسی و استکبارستیزی، ولایت فقیه در نگاه شهید سلیمانی، آسیب های اجتماعی، زندگی به سبک رضوی، مدیریت در فضای مجازی، توان داخلی و خوداتکایی، روحیه انقلابی و جهادی، امیدآفرینی و نشاط اجتماعی، الگوسازی و مطالبه کارآمدی امنیت پایدار با نگاه مردم پایه، مسائل صنفی اصحاب رسانه و بخش ویژه مکتب شهید سلیمانی از محورهای این جشنواره محسوب می شود.

وی تاکید کرد: شرکت کنندگان و علاقه مندان آثار خود را باید در قالب مکتوب، تصویری و سایبری به دبیرخانه جشنواره و به ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید  ارسال کنند.

طاهری تصریح کرد: مهلت ارسال آثار ۱۵ دی ماه اعلام شده است و طی مراسمی در تاریخ ۱۰ بهمن ماه، اسامی برگزیدگان اعلام خواهد شد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید