کد خبر: 313344
۰
۰
نسخه چاپی

فشار بر ضربات ایستگاهی رمز عبور ملوان از سد قشقایی شیراز

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های فوتبال ملوان بندرانزلی و قشقایی شیراز عصر یکشنبه در هفته سوم رقابت های لیگ دسته اول کشور به میزبانی ملوان در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت، ملوانان با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست دادند.

در جریان این دیدار، تیم ملوان برتر از حریف خود ظاهر شد و موقعیت های گلزنی بیشتری نسبت به قشقایی داشت که سرانجام نیز با به ثمر رساندن یک گل از روی ضربه پنالتی و تصاحب سه امتیاز این دیدار پیروز این میدان شد. 

کادرفنی ملوان در این دیدار و برای بازکردن دروازه تیم حریف، بیشتر روی ضربات ایستگاهی تمرکز داشت.

 این تیم در طول این مسابقه ، چند ضربه کرنر و همچنین چند ضربه کاشته نصیبش شد تا اینکه سرانجام از روی یک ضربه ایستگاهی، موفق به باز کردن دروازه قشقایی شد.

یاران مازیار زارع علاوه بر استفاده از ضربات ایستگاهی و خلق چند موقعیت گلزنی، حملاتی را نیز از سوی کناره های زمین و هچنین عمق خط دفاعی قشقایی تدارک دیدند تا این تیم در طول این مسابقه، تمامی تاکتیک های منجربه رسیدن به گل برتری را امتحان کند.

ملوانان در طول این دیدار به خصوص در دقایق پایانی نیمه اول و دقایق ابتدایی نیمه دوم، موقعیت های مناسب گلزنی بدست آوردند که سرانجام  در دقیقه ۶۸ ، سجاد بازگیر بازیکن این تیم با جاگذاشتن چند مدافع قشقایی ، در داخل محوطه جریمه تیم حریف و با خطای محرز مدافعان قشقایی متوقف شد.

مهدی جبرئیلی داور این دیدار نیز بلافاصله این خطا را پنالتی تشخیص داد تا ملوان یک فرصت بسیار مناسب برای گلزنی از روی یک ضربه ایستگاهی را به دست بیاورد که حمید کاظمی بازیکن این تیم نیز، قدر این موقعیت را به خوبی دانست و ضربه پنالتی را در خلاف جهت حرکت دروازبان قشقایی به گل تبدیل کرد تا ملوان با همین یک گل، برنده این دیدار حساس باشد.

حملات خطرناک قشقایی پس از دریافت گل

تیم قشقایی شیراز که تا قبل از دریافت گل ، نتوانسته بود بازی قابل قبولی را به نمایش بگذارد و بیشتر به فکر ضدحمله بود تا از این حربه به گل برسد، پس از دریافت گل ، به بازی سرعت بیشتری داد و حملات خطرناکی را ایجاد کرد.

یاران مهدی رجب زاده در دقایق پایانی به خصوص در وقت های تلف شده این دیدار، چند حمله خطرناک را پایه ریزی کرده و به چند موقعبت مناسب گلزنی نیز دست یافتند اما بی دقتی مهاجمان از یک سو و هچنین درخشش مدافعان و دروازبان ملوان، مانع از به ثمر رسیدن گل مساوی شد.

با توجه به اعلام ۶ دقیقه وقت اضافه در نیمه دوم از سوی داور این دیدار، تیم قشقایی شیراز در این وقت های تلف شده نیز صاحب فرصت مناسب گلزنی شد اما وحید فارغ مدافع تیم ملوان با درخشش خود و قرار دادن سرش در مسیر توپ، مانع از گلزنی تیم حریف شد تا ملوانان پیروز این بازی سخت خانگی شوند.

پیش از برگزاری این دیدار، تیم قشقایی شیراز با  ۶ امتیاز در مکان دوم و ملوان با چهار امتیاز در مکان پنجم جدول رده بندی قرار داشتند که با توجه به پیروزی ملوان در این مسابقه، این تیم بالاتر از قشقایی در جدول رده بندی قرار می گیرد.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، ۱۸ تیم به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند که تیمهای ملوان و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید