کد خبر: 313490
۰
۰
نسخه چاپی

دشمنی آمریکا با ایران اسلامی مصادیق متعددی دارد 

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع روز دوشنبه در نشست ستاد بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان در یاسوج اظهار داشت: آمریکا از هر روشی برای دشمنی و ارتکاب انواع جنایت ها و تهدیدها علیه کشور و ملت ایران استفاده می کند. 

وی افزود: بدعهدی آمریکا و پایبند نبودن آن به هیچ تعهدی تاکنون بارها برای ملت ایران و مردم دنیا ثابت شده که یکی از نمونه های آن نیز موضوع برجام است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تجربه نشان می دهد که آمریکا در مذاکره با دیگر کشورهای دنیا  بدنبال دستیابی به خواسته های نامشروع خود است. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: یوم الله ۱۳ آبان یکی از روزهای مهم در تاریخ کشور بوده و به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی  نامگذاری شده است. 

وی ابراز داشت: شعار یوم الله ۱۳ آبان امسال «ایستادگی و مقاومت ملت ایران رمز افول سلطه استکباری آمریکا» است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هر سه مناسبت یوم الله ۱۳ آبان شامل تبعید امام خمینی (ره)، کشتار دانش آموزان و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا حاکی از روحیه استکبارستیزی ملت ایران است. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: شبهاتی مبنی بر دلایل دشمنی و سازش نکردن کشور و ملت ایران با آمریکا مطرح است که باید به نحو  مطلوب روشنگری شود. 

وی افزود: این امر علاوه بر داشتن مبنای دینی بر اساس تجربه های تاریخی و منطق سیاسی کشور و ملت ایران است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: آمریکا مصداق اصلی و بارز طاغوت بوده و ملت های مسلمان از جمله ایران نیز هرگز با استکبار سازش ندارند. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: آن دسته از کشورهای اسلامی که با آمریکا رابطه دوستانه دارند این نکته مهم را بدانند که تکیه و اعتماد به  این کشور جنایتکار اقدامی اشتباه و بیهوده است. 

وی ابراز داشت: آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان امسال در کهگیلویه و بویراحمد و دیگر نقاط کشور بر اساس مصوبه ستاد ملی مدیریت  کرونا به صورت تجمع در فضای باز و همراه با رعایت کامل فاصله فیزیکی و شیوه نامه های بهداشتی است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: زمان آغاز این آیین در شهر یاسوج مرکز استان ساعت ۱۰ صبح و مکان  آن نیز خیابان جمهوری اسلامی است. 

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: سخنران این آیین حجت الاسلام و المسلمین دکتر هادی صادقی معاون فرهنگی قوه قضائیه است. 

وی افزود: فضاسازی شهری و تبلیغات محیطی بمناسبت یوم الله ۱۳ آبان امسال به طور گسترده در کهگیلویه و بویراحمد انجام و علاوه بر آن نیز اطلاع رسانی لازم از طریق فضای مجازی در دستور کار است. 

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: انتظار می رود که صداوسیمای مرکز این استان اقدام به تهیه و پخش برنامه ها و میزگردهای تحلیلی و تبیینی با موضوع یوم الله ۱۳ آبان کند. 

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: برخی از مهمترین برنامه های پیش بینی شده در آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان امسال در کهگیلویه و بویراحمد شامل برگزاری سرود دانش آموزی و قرائت قطعنامه ضداستکباری است. 

وی ابراز داشت: امسال زنگ مبارزه با استکبار جهانی یک روز زودتر و رأس ساعت هشت و نیم صبح در مدارس کشور و کهگیلویه و بویراحمد  نواخته می شود. 

حجت الاسلام خاضع گفت: امسال نیز همچون سال های گذشته قشرهای مختلف مردم انقلابی، ولایتمدار و همیشه در صحنه کهگیلویه و بویراحمد به کوری چشم دشمنان به طور گسترده در آیین بزرگداشت یوم الله ۱۳ آبان شرکت کرده و خشم، نفرت و انزجار خود را از جنایت  های آمریکا نشان می دهند. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید