کد خبر: 314418
۰
۰
نسخه چاپی

عضو شورای انقلاب فرهنگی: نیازمند ساختارسازی برای استحکام خانواده هستیم

به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان، کبری خزعلی در نشست با جمعی از مسئولان فرهنگی و اجتماعی این استان افزود: خانواده رکن شاخص و محور اصلی فرایند رفتاری در جامعه و  اجتماع است بنابراین هر توجه و سرمایه گذاری در این واحد اصلی اجتماع بیشتر باشد، آثار مثبت آن در گستره جامعه بیشتر نمود پیدا می‌کند.

رئیس شورای فرهنگی و اجتماعی زنان و خانواده شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: الگوهای دینی متعدد و موثری در این زمینه داریم که قابل الگوبرداری برای خودمان و سایر کشورهاست اما متاسفانه شاهدیم گاهی در این زمینه به تجربیات نه چندان موفق و گاه ناموفق سایر کشورها دل خوش می‌کنیم.

وی تاکید کرد: بی تردید خانواده مهمترین و اصلی ترین نهاد اجتماعی با کارکردهای متعدد است به گونه ای که هیچ جانشینی ندارد و با هیچ نهادی قابل قیاس نیست.

نرجس بحر آسمانی سرپرست دفتر امور زنان و خانواده استانداری کرمان نیز در سخنانی در این نشست خواستار توجه جدی به حاشیه نشینی شد و گفت که شکل زندگی در این مناطق باعث بروز چالش ها و آسیب های جدی به نهاد خانواده می شود.

معاون فرهنگی و رسانه ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان و رئیس دبیرخانه شورای فرهنگ عمومی استان نیز در این نشست گزارشی از فعالیت های مرتبط ارائه و اعلام کردند: سال گذشته ۱۰۵ جلسه شورای فرهنگی عمومی در استان با دستور کار مختلف برگزار شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید