کد خبر: 314421
۰
۰
نسخه چاپی

بازی سرد و کسل کننده با خطاهای زیاد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیم های شهرداری آستارا و شمس آذر قزوین( بادران سابق) عصر شنبه در هفته چهارم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور به میزبانی شهرداری آستارا در ورزشگاه سردارجنگل رشت به مصاف هم رفتند.

در این دیدار هر ۲ تیم یک بازی سرد و کسل کننده  را از خود به نمایش گذاشتند و این در حالی بود که بازیکنان هر ۲ تیم با خطاهای مکرر و زیاد، سعی در آرام نگاه داشتن بازی داشتند که این امر باعث شد تا این دیدار از داشتن صحنه های جذاب و موقعیت های گل محروم باشد.

شهرداری آستارا که در۲ بازی قبلی خود ۲ پیروزی متوالی را کسب کرده بود، سعی داشت تا با برتری در این بازی، به سومین پیروزی متوالی خود دست یابد اما این تیم در این دیدار بازی قابل قبولی را از خود به نمایش نگذاشت و در نهایت به یک نتیجه مساوی بدون گل رضایت داد.

یاران فرشاد پیوس در طول این دیدار گرچه بیشتر صاحب توپ و میدان بودند اما در نهایت نتوانستند موقعیت خطرناکی را به وجود بیاورند تا در نهایت به یک نتیجه مساوی بدون گل خانگی رضایت داده و فقط یک امتیاز این بازی را کسب کردند.

البته فرشاد پیوس در شروع نیمه دوم ، تیم را هجومی تر وارد میدان مسابقه کرد و در این نیمه نیز، چند تعویض انجام داد تا با ورود بازیکنان هجومی، به بازی سرعت بیشتری دهد اما این تعویض ها نیز ثمری نداشت و در نهایت این مسابقه با نتیجه مساوی خاتمه یافت.

تیم فوتبال شمس آذر قزوین که با خرید امتیاز بادران تهران گام در این رقابت ها گذاشته، در این دیدار سعی در کسب حداقل یک امتیاز این  دیدار را داشت که در نهایت نیز موقق به این امر شد تا این تیم دومین امتیاز خود را در پایان هفته چهارم لیگ دسته اول کسب کند.

خطاهای زیاد و توقف های مکرر

یکی از نکات برجسته این دیدار، خطاهای زیادی بود که بازیکنان هر ۲ تیم مرتکب شدند البته سوت های پی در پی عنایت قوچ کانلو داور این دیدار نیز، یکی از عوامل مهم توقف های زیاد این بازی بود چون این داور تمامی صحنه های برخورد بازیکنان را خطا اعلام و از آوانتاژ نیز صرف نظر می کرد.

در طول این مسابقه ، یاران فرشاد پیوس مرتکب ۲۲ خطا شدند  و بازیکنان تیم شمس آذر قزوین نیز در نهایت ۱۹ خطا را انجام دادند و این در حالی است که چند بار نیز بازیکنان ۲ تیم در تله آفساید قرار گرفتند تا این دیدار، شاهد ثبت خطاهای زیادی باشد.

به هرحال ثبت بیش از ۴۰ خطا که اکثر این خطاها نیز در میانه میدان انجام شد، باعث وقفه و از کار افتادن سرعت این بازی شد تا در نهایت هیچ یک از ۲ تیم نتوانند بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند و در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل رضایت دهند.

پیش از این بازی و تا پایان هفته سوم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور، شهرداری بندرآستارا با کسب ۶ امتیاز در مکان پنجم و تیم فوتبال شمس آذر قزوین با کسب یک امتیاز در رتبه پانزدهم جدول رده بندی این رقابت ها قرار داشتند.

در رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان ، ۱۸ تیم در یک گروه به صورت دوره ای و رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند که تیم های ملوان بندرانزلی و شهرداری بندرآستارا نمایندگان گیلان در این لیگ هستند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید