کد خبر: 314492
۰
۰
نسخه چاپی

شرایط لازم برای تزریق دُز سوم واکسن کرونا در لرستان مهیا است

به گزارش ایرنا، "محمود ثمینی" روز شنبه در جلسه ستاد استانی کرونا افزود: در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا موارد مهمی از قبیل تقویت طرح شهید سلیمانی ، کنترل، قرنطینه بیماریابی و افزایش سطح نظارت ها به ویژه بر اماکن و اصناف مورد تاکید قرار گرفت. 

وی افزود: علاوه بر تزریق واکسن، هرگاه پروتکل های بهداشتی به خوبی رعایت شدند تعداد مبتلایان کاهش یافته و رنگ بندی شهرها نیز مطلوب شد و عکس این موضوع نیز در بی توجهی به دستورالعمل‌های بهداشتی کاملا صادق است که از هم استانی ها می خواهیم با در نظر گرفتن شکنندگی شرایط، نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی اهتمام داشته باشند. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان همچنین گفت: اکنون وضعیت شهرستان پلدختر به لحاظ کرونا  قرمز است که در این رابطه تاکید شده مدارس شهرستان به صورت مجازی به فعالیت خود ادامه دهند، همچنین شهرهای خرم آباد، الیگودرز و الشتر نیز در وضعیت نارنجی کرونا قرار دارند. 
ثمینی یادآور شد: آن دسته از افرادی که تاکنون موفق به دریافت واکسن کرونا نشده‌اند، لازم است با مراجعه به مراکز مشخص شده نسبت به تزریق واکسن خود اقدام کنند. 
 وی تصریح کرد: با اعلام ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا علاوه بر کادر درمان، افرادی که دارای بیماری‌های زمینه‌ای یا خاص هستند با لحاظ فاصله زمانی ۴ ماهه از تزریق دُز دوم واکسن، می توانند نسبت به تزریق دُز سوم اقدام کنند. 
وی همچنین گفت: تمام تلاش خود را به کار خواهیم بست تا شهرهای استان وارد وضعیت قرمز کرونا نشوند اما در صورت وقوع این اتفاق، بنابر قانون عمل خواهد شد و فعالیت های آموزشی به ویژه در مدارس سطح استان از حالت حضوری به غیر حضوری و مجازی، با هدف حفظ سلامت دانش آموزان و معلمان تغییر خواهد یافت.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید