کد خبر: 314495
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار همدان:انتخاب مدیران بومی متعهد در اولویت برنامه های استان است

به گزارش ایرنا، «علیرضا قاسمی فرزاد» شامگاه شنبه در نشست مشترک مجامع پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان استان همدان با بیان اینکه بومی گزینی مطالبه به حق مردم است، اظهار داشت: از فرزندان همین شهر و دیار در رده های مختلف مدیریتی استفاده خواهیم کرد تا دین خود را به مردم ولایتمدار استان همدان ادا کنیم.

وی با ابراز گلایه از ایجاد ساختار گسترده دولتی و میز نشینی، گفت: یکی از دلایل ناکارآمدی، ضعف عملکرد و رسوخ فساد، گسترش بیش از حد تشکیلات است که بایستی با کاهش تصدی های دولتی و به مدد ظرفیت جوانان بازسازی و نوسازی شود. 

استاندار همدان با تاکید بر اینکه روح انقلابی باید در سیستم مدیریتی حاکم شود، افزود: در شرایط کنونی جامعه فرصتی برای آزمون و خطا نیست و بکارگیری افراد باتجربه و انقلابی در سیستم حاکمیتی می‌تواند بسیار چاره ساز باشد.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه زمینه انتقال تدریجی مسئولیت‌ها به جوانان فراهم می شود، ادامه داد: جوانان بعد از کسب تجربه در کنار مدیران می توانند مسئولیت های اجرایی را بر عهده بگیرند.

به گفته وی، پیشنهادات و مطالبات نمایندگان مجامع پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان استان، راهبردی و منطبق با واقعیات جامعه و دغدغه همه دلسوزان انقلاب است.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه مشکلات و مسائل طرح شده از سوی نمایندگان این مجامع پیگیری و بررسی خواهد شد، تصریح کرد: راه حل مشکلات و مسائل، همراهی و پشتیبانی همه ارکان نظام و عموم مدیران و مسئولان است.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه مهم‌ترین مشکلات در حوزه‌های اقتصادی و حمایت از تولید است که رفع آن همواره مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری قرار دارد، خاطرنشان کرد: وظیفه داریم که با استفاده از ظرفیت‌های موجود و با طرح و برنامه، بر مشکلات پیش‌رو غلبه کنیم.

وی با بیان اینکه در راستای توسعه استان به همکاری و همراهی همه مجموعه ها نیاز داریم ، افزود: ظرفیت‌های استان در زمینه گردشگری باید مورد استفاده قرار گیرد و با تمام توان برنامه‌ها و طرح‌های خود را در راستای رونق تولید و ارتقای کسب و کار ارائه کنیم.

در این نشست که با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان برگزار شد، نمایندگان سه مجمع "پیشکسوتان، نسل انقلاب و جوانان" استان به بیان نظرات و پیشنهادهای خود پرداختند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید