کد خبر: 314497
۰
۰
نسخه چاپی

عملیات حماسی سپاه پاسداران بار دیگر ذلت آمریکا را به جهانیان نشان داد

سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» روز شنبه با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و حماسی سپاه پاسداران در دریای عمان که منجر به شکست هیمنه شیطان بزرگ آمریکا شد، افزود: فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح در مقابله با هرگونه تهدید هوشیاری کامل داشته و حماسه آفرینی نیروی دریایی سپاه بار دیگر نشان داد نیروهای مسلح در مقابله با هرقدرتی که بخواهد به منافع مردم و کشور ضربه وارد کند، مقتدرانه و باشجاعت ایستادگی می‌کنند.

وی ادامه داد: پاسداران شجاع و دلاور نیروی دریایی سپاه تربیت شدگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند و در این عملیات افتخار آمیز سلیمانی وار شکوه و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان دادند.

سردار کریمی تصریح کرد: امروز کلام امام خمینی(ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند کند به وضوح قابل مشاهده است و این مسئله به دلیل وجود اسلام ناب محمدی، نعمت ولایت فقیه و مردمی هوشیار است که باید قدر آنها را بدانیم.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی، روحیه استکبارستیزی به یک روحیه ملی تبدیل شده و این به برکت مکتب امام خمینی(ره) است که روح خودباوری، عزت و هویت اسلامی را به ملت ایران بازگرداند.

سردار کریمی اظهار داشت: به برکت روحیه انقلابی و جهادی حاکم در نیروهای مسلح، هوشیاری و آمادگی کامل برای مقابله با هرگونه تهدیدی وجود داشته و در طی این سال ها شعار ماقوی هستیم محقق شده است.

وی ادامه داد: حماسه آفرینی سپاه پاسداران در عملیات موفقیت آمیز شکست شیطان بزرگ در سرقت نفتکش ایرانی در آب‌های دریای عمان سیلی دیگری بر چهره استکبار جهانی نواخت و آرامش و غرور ملی مردم را تقویت کرد.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی گفت: امروز استکبار جهانی در مقابله با قدرت انقلاب اسلامی به بن بست کامل رسیده و همه راهبردهای منطقه ای آنها با شکست جدی مواجه شده است.

سردار کریمی افزود: گام دوم انقلاب مقطع حماسه آفرینی ملت ایران در عرصه‌های مختلف است که باید با روحیه خدا باوری و خودباوری رقم بخورد و ملت ایران با مقاومت ۴۲ ساله و تسلیم نشدن در برابر زورگویی‌های دشمنان موجب افول قدرت آمریکا شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید