کد خبر: 314644
۰
۰
نسخه چاپی

حسین زادگان انتصاب استاندار جدید مازندران را تبریک گفت

احمد حسین زادگان استاندار سابق مازندران یکشنبه شب با صدور پیامی که نسخه ای از آن در اختیار ایرنا قرار گرفته است ،گفت : انتصاب شایسته جناب آقای سید محمود حسینی پور نوری به عنوان استاندار جدید مازندران با رأی اعتماد دولت را به مردم عزیز، شریف و نجیب مازندران تبریک می گویم و برای ایشان در تحقق منویات مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی ) و برنامه های دولت سیزدهم در راستای توسعه و شکوفایی استان ولایتمدار مازندران آرزوی توفیق و بهروزی دارم.

حسین زادگان در این پیام افزود: اینک که به فضل الهی؛ دوره مسئولیت سنگین سه ساله سکانداریم در استان مازندران به پایان خود رسیده است، از صمیم جان خداوند منان را سپاسگزارم که توفیق خدمت به بهترین مردم را عطا فرمود.

وی اظهار داشت: در این مجال از اقشار مختلف مردم شریف مازندران، نماینده محترم ولی فقیه در مازندران و ائمه جمعه سراسر استان، نمایندگان محترم مردم مازندران در مجلس شورای اسلامی، اعضای محترم شورای تامین استان، رئیس کل محترم دادگستری و مجموعه دستگاه های قضایی و نظارتی استان، فرماندهان نیروهای مسلح مستقر در استان از جمله سپاه، ارتش، بسیج و نیروی انتظامی، معاونین و مدیران کل استانداری، فرمانداران، بخشداران، شهرداران، دهیاران، اعضای محترم شوراهای اسلامی و تمامی مدیران دستگاه های اجرایی استان  و مجموعه نیروهای مردمی، تشکل ها و سمن های مختلف، اهالی رسانه، دانشگاهیان، فرهنگیان، کارگران و تولیدکنندگان و هنرمندان و دیگر اقشار و اصحاب فکر و فرهنگ که طی بیش از سه سال گذشته، با همراهی و همکاری های خود به اینجانب در راستای خدمت به مردم مومن، ولایتمدار و نجیب مازندران همراهی کردند،صمیمانه تشکر و قدردانی می کنم.

حسین زادگان در این پیام اظهار داشت: همچنین  از آحاد جامعه ایثارگران  بویژه خانواده محترم شهدا و جانبازان بزرگوار که با صبر، استقامت و ایستادگی همواره با یادآوری راه و آرمان شهدای والامقام، موجب تقویت روحیه خدمتگزاری و تلاش برای پیشبرد امور استان در اینجانب شدند، نیز کمال تشکر و قدردانی را دارم.

وی گفت:  بطور ویژه از نیروهای زحمتکش و ساعی کادر بهداشت و درمان و همه نیروهای درگیر در خط مقدم و دیگر صحنه های مقابله با بیماری منحوس کرونا که شبانه روزی برای صیانت از سلامت هموطنان خود، اهتمام کردند تقدیر می کنم و برای درگذشتگان این راه، آمرزش الهی را مسئلت دارم.  

احمد حسین زادگان که از پانزدهم آبان سال ۱۳۹۷ به عنوان بیست و سومین استاندار مازندران کارش را شروع کرده بود پس از سه سال امشب جایش را به سید محمد حسینی پور داده است. 

سید محمود حسینی پور در جلسه هیات دولت به ریاست آیت الله سید ابراهیم رئیسی تعیین شد ، حسینی پور متولد ۱۳۴۷ در تهران و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد حقوق عمومی و کارشناسی علوم سیاسی است.

ریاست مرکز پیگیری های ویژه دادستانی کل کشور، دستیار ویژه و دبیر شورای راهبردی سازمان بازرسی کل کشور و رییس هیأت تخلفات اداری دیوان محاسبات کشور، از جمله سوابق اجرایی وی هستند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید