کد خبر: 315219
۰
۰
نسخه چاپی

وزارت بهداشت برای تکمیل بیمارستان نیمه تمام اشکذر بودجه تامین می کند

به گزارش چهارشنبه شب دفتر محمدصالح جوکار، وی با اشاره به دیدار اخیرش با وزیر بهداشت افزود: یکی از مباحث مطرح شده پیگیری بودجه تکمیل بیمارستان اشکذر بود.

نماینده مردم یزد ، اشکذر و بخش ندوشن در مجلس یازدهم ، بدون اشاره به میزان بودجه مورد نیاز و اختصاص اعتبار ادامه داد: با توجه به ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی این واحد درمانی و درخواست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی(ره) یزد این موضوع در دیدار با آقای عین اللهی در میان گذاشته شد.

این نماینده مردم استان یزد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در این دیدار، وزیر بهداشت دستور پیگیری و بررسی برای تخصیص بودجه را صادر کرد.

مرکز شهرستان ۳۰ هزار نفری اشکذر در ۲۰ کیلومتری شمال غربی شهر یزد قرار دارد .

*** در حوزه تعاون بدون نگاه به سلایق سیاسی و شایسته سالاری باید فعالیت کرد

 سرپرست جدید اداره کل  تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان یزد گفت: مشی مدیریت این است ، بدون نگاه به سلایق سیاسی و براساس شایسته سالاری فعالیت ها را پیش برد تا بتوان کارنامه موفقی در شأن استان و جامعه کارگری، کارفرمایی و تعاونی گران استان ارایه کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون یزد ، محمدرضا فلاحتی در آیین معارفه خود و تودیع  سرپرست سابق این نهاد افزود: جایگاه تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ارتباط آن با قشر عظیمی از مردم به ویژه کارگران، کارفرمایان، تعاونی گران و بخش های مختلف اقتصادی و دستگاه های اجرایی؛ خاص و ویژه است.

وی اظهار کرد: عملکرد مطلوب این اداره کل می تواند تاثیر قابل توجهی در ارتقای رضایت مندی مردم داشته و به حرکت استان در پیشرفت عدالت کمک کند.

فلاحتی با اشاره به اینکه نقش این اداره کل راهبردی است و جایگاه آن برکسی هم پوشیده نیست خاطرنشان کرد: وظیفه مدیران و کارکنان این مجموعه، تشکل های کارگری ، کارفرمایی و تعاونی گران این است که با برنامه ریزی دقیق، عالمانه و اقدام انقلابی در این مسیر گام بردارند و اهدافی که در پیش روی این مجموعه است، محقق کند.

سرپرست اداره کل تعاون یزد با بیان اینکه این مسئولیت با ارایه برنامه مدون عملیاتی در راستای برنامه های وزارتخانه به وی ابلاغ شد ،تاکید کرد: در حوزه منابع مالی و نیروی انسانی در حق این مجموعه بی مهری هایی صورت گرفت ولی یکی از نقاط قوت این نهاد وجود کارکنان متعهد و با وجدان کاری بالاست. 

در این مراسم از خدمات ۱۷ ماهه عماد تشکری سرپرست سابق این اداره کل قدردانی شد، رییس اداره تعاون شهرستان خاتم،کارشناس کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری یزد و کارشناس روابط کار اداره تعاون شهرستان یزد  از جمله سوابق کاری فلاحتی است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید