کد خبر: 315277
۰
۰
نسخه چاپی

۶ گیلانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران نوجوان کشور حضور یافتند

محسن خاکزاد روز پنجشنبه در مصاحبه با ایرنا اظهار داشت : بر اساس اعلام کادر فنی تیم ملی والیبال دختران کشور، ۱۸ بازیکن دیگر به مرحله جدید این اردو دعوت شدند که خوشبختانه یک والیبالیست از استان گیلان است.

وی ادامه داد: نسترن پوراسماعیل والیبالیست گیلانی به همراه ۱۷ ورزشکار دیگر از سایر استان ها  از روز گذشته چهارشنبه تا روز جمعه (فردا) در مرحله جدید اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دختران کشور حضور خواهند داشت. 

وی بیان کرد: پیش از این نیز، ۷۴ والیبالیست از استان های مختلف کشور به اردوی انتخابی تیم ملی والیبال دختران نوجوان کشور دعوت شده بودند که دلناز نوروزیان ، الهه اخوان ، محدثه دلشاد، مهدیه دلشاد و سیده‌نازنین حسینی از استان گیلان، در این مراحل از اردو حضور یافته بودند.

خاکزاد اضافه کرد:  این اردوها برای انتخاب و معرفی برترین نفرات تیم ملی والیبالی نوجوانان کشور برپا شده که امید است ۶ والیبالیست گیلانی حاضر در این اردوها، با درخشش خود بتوانند جزو انتخاب شدگان تیم ملی والیبال دختران کشور قرار گیرند.

رئیس هیات والیبال استان گیلان خاطرنشان کرد: پس از پایان اردوهای انتخابی تیم ملی والیبال دختران نوجوان کشور،  در نهایت ۱۴ والیبالیست منتخب معرفی و پیراهن تیم ملی را بر تن خواهند کرد که با توجه به آمادگی مناسب والیبالیست های گیلان، انتظار می رود که دختران نوجوان این استان افتخار حضور در تیم ملی را کسب کنند.

گیلان در سالهای اخیر با سرمایه گذاری مناسب در رده های سنی پایه شاهد حضور والیبالیست هایش در تیم های ملی مختلف در بخش بانوان و آقایان است. 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید