کد خبر: 315713
۰
۰
نسخه چاپی

معاون مرکز بهداشت: یک میلیون و ۴۰۰ هزار دز واکسن در استان یزد تزریق شد

به گزارش ایرنا، دکتر مسعود شریفی روز شنبه در نشست ستاد مقابله با کرونا یزد، افزود: رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در استان به بالای ۵۰ درصد رسیده و شیب صعودی خفیفی در رعایت مقررات مرتبط با این موضوع مشاهده می شود.

وی بیان کرد: برای ایمنی کامل در برابر کرونا باید رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی به ۸۰ درصد برسد که در این خصوص به همکاری تمامی اقشار مختلف در همه مناطق استان نسبت به گذشته نیاز ضروری و حیاتی است.

معاون سیاسی استاندار یزد و دبیر ستاد مقابله با کرونای این استان نیز گفت: ملاک حضوری شدن مدارس، دستورالعمل‌های ستاد ملی کروناست و در این راستا از هیچ منبعی پیروی نمی‌شود و فرمانداران در این زمینه مطابق برنامه‌ریزی های تاد کرونا باید برنامه ریزی کنند.

احمد ترحمی افزود: با توجه به وضعیت شکننده کرونا، همکاری همگانی برای رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی و واکسیناسیون الزامی است و با همکاری نهادها، فرمانداری‌ها و مراکز بهداشت شرایط بهتری در استان ایجاد می شود.

بازگشایی حضوری دانشگاه‌ها با توجه به مصوبات ستاد استانی کرونا و  تشدید نظارت‌ها بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی در واحدهای صنعتی استان از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست بررسی شد.

استان یزد یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید