کد خبر: 315869
۰
۰
نسخه چاپی

دومین برد هورسان و دومین شکست هراز در لیگ برتر والیبال

به گزارش ایرنا، هفته هفتم سی‌وپنجمین دوره رقابت‌های لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز یکشنبه برگزار شد که در دو دیدار نمایندگان مازندران به مصاف حریفان خود رفتند و یک برد و یک باخت به نام والیبال مازندران ثبت کردند. در این هفته از مسابقات تیم والیبال هورسان رامسر میزبان تیم بالای جدولی شهداب یزد بود و تیم والیبال لبنیات هراز آمل هم در زمین حریف خود یعنی مس رفسنجان به مصاف این تیم پایین جدولی رفت.

تیم والیبال هورسان رامسر که تا پایان هفته پنجم مسابقات با سرمربیگری فرشاد سعیدی پنج شکست از پنج مسابقه کسب کرده بود و با دو امتیاز در قعر جدول قرار داشت، پیش از هفته ششم با روی کار آمدن مسعود آرمات به عنوان سرمربی متحول شد و توانست پس از پنج هفته ناکامی، دیدار هفته ششم را مقابل فولاد سیرجان ایرانیان پیروز شود تا نخستین برد فصل خود را کسب کند.

رامسری‌ها که چهارشنبه هفته گذشته دیدار هفته ششم را در سالن شهید صدر رامسر با نتیجه ۳ – ۱ به سود خود تمام کردند، عصر امروز در هفتمین دیدار فصل و دومین مسابقه با سرمربیگری مسعود آرمات تیم شهداب یزد که در رتبه چهارم جدول رده‌بندی قرار دارد را با ارائه یک بازی منسجم و حساب شده ۳ – ۱ شکست دادند. شاگردان آرمات با این برد در جدول مسابقات هشت امتیازی شدند و فاصله خود را از قعر جدول بیشتر کردند.

هورسان رامسر دست نخست مسابقه را ۲۵ – ۲۱ به سود خود تمام کرد و در دست دوم نیز با فاصله گرفتن از حریف یزدی خود توانست زودتر به امتیاز پایانی برسد و ۲۵ – ۱۹ برنده این دست شود. شاگردان مسعود آرمات در دست سوم اسیر تاکتیک‌ تیم حریف و دفاع‌های روی تور و سرویس‌های بازیکنان شهداب شدند و خیلی زود از حریف با فاصله زیادی عقب افتادند که این دست در نهایت ۲۵ – ۱۴ به سود شهداب پایان یافت.

دومین برد هورسان و دومین شکست هراز در لیگ برتر والیبال

اما در دست چهارم بار دیگر بازیکنان هورسان ابتکار عمل را در دست گرفتند و توانستند با فاصله گرفتن از شهداب یزد و ایجاد حاشیه امن در امتیازشماری، کنترل روانی بیشتری بر بازی ایجاد کنند. حاصل این عملکرد بازیکنان هورسان برد با اختلاف ۹ امتیاز و ثبت نتیجه ۲۵ – ۱۶ و پیروزی ۳ – ۱ مقابل مهمان یزدی بود که ۳ امتیاز به حساب هورسان رامسر اضافه کرد.

هورسان رامسر با این برد ۳ امتیازی و رسیدن جمع امتیازات به ۸، در رتبه دوازدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر والیبال شرایط بهتری پیدا کرد و به سایر تیم های میانه جدول نزدیک شد. این تیم چهارشنبه ۲۶ آبان باید در تهران هشتمین دیدار خود را مقابل سایپا برگزار کند.

 مس رفسنجان – لبنیات هراز آمل

شاگردان بهروز عطایی در تیم والیبال لبنیات هراز آمل که یکی از تیم‌های مدعی صعود به مرحله حذفی و حتی نیمه‌نهایی محسوب می‌شود، از ساعت ۱۶ امروز در رفسنجان مقابل مس این شهر قرار گرفتند و با ارائه بازی ضعیف و پراشتباه در مقابل عملکرد بسیار خوب بازیکنان تیم میزبان دست خالی از زمین خانگی مس رفسنجان بیرون آمدند.

لبنیات هراز آمل که پس از سپاهان اصفهان و شهرداری ارومیه تیم سوم جدول رده‌بندی است، در مقابل مس رفسنجان که تا پیش از این مسابقه چهار شکست از ۶ بازی را در کارنامه داشت نتوانست بازی خوبی را ارائه کند و دومین شکست فصل برای این تیم ثبت شد.

نماینده مازندران دست نخست را پس از این که ابتدا تیم میزبان پیش افتاد توانست مدیریت کند و از میانه‌های این دست با پیش افتادن از حریف نشانه‌هایی از لبنیات هراز مدعی را در زمین ارائه کند. شاگردان عطایی توانستند دست نخست را ۲۵ – ۲۱ به سود خود تمام کنند. اما از دست دوم به بعد مس رفسنجان تیم برتر میدان شد و با استفاده از عملکرد خوب بازیکنان این تیم و استفاده از اشتباه‌های بازیکنان لبنیات هراز آمل سه دست پیاپی را به سود خود تمام کند. مس رفسنجان دست دوم را ۲۵ – ۲۱، دست سوم را ۲۵ – ۲۲ و دست چهارم را ۲۵ – ۱۹ به سود خود تمام کرد و سومین برد این تیم در فصل جاری مقابل یکی از دو نماینده مازندران ثبت شد. به این ترتیب در هفته‌ای که بازیکنان لبنیات هراز آمل پر از اشتباه‌های فردی بودند و بازیکنان کلیدی تیم نیز از روزهای اوج خود فاصله داشتند، مس رفسنجان پرانرژی و کم‌اشتباه ظاهر شد و ۳ امتیاز ارزشمند به اندوخته‌های خود اضافه کرد.

دومین برد هورسان و دومین شکست هراز در لیگ برتر والیبال

لبنیات هراز آمل به لطف شکست شهداب یزد در رامسر مقابل دیگر نماینده مازندران و ۱۲ امتیازی ماندن این تیم و همچنین باخت شهرداری ورامین مقابل پیکان تهران، کماکان با ۱۳ امتیاز در رتبه سوم جدول باقی ماند. اما فرصت نزدیک شدن به دو تیم بالای جدول را از دست داد.

پیکان تهران نیز با برد مقابل شهرداری ورامین ۱۲ امتیازی شد و به یک قدمی لبنیات هراز آمل در رتبه چهارم جدول رسید. دیدار هفته هشتم لبنیات هراز چهارشنبه ۲۶ آبان باید در سالن پیامبر اعظم(ص) آمل مقابل پیکان تهران برگزار شود که با توجه به نزدیکی امتیازی دو تیم و همسایگی در جدول حساس‌ترین مسابقه این هفته محسوب می‌شود.

مازندران امسال همراه با تهران و گلستان یکی از سه استانی محسوب می‌شود که مانند فصل قبل دو نماینده در لیگ برتر والیبال کشور دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید