مشترکان گاز در آذربایجان شرقی بیمه حوادث هستند

مشترکان گاز در آذربایجان شرقی بیمه حوادث هستند

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : معاون مدیرعامل شرکت گاز آذریایجان شرقی با بیان اینکه مشترکان گاز در استان تحت پوشش بیمه حوادث و به خصوص آتش سوزی قرار گرفته اند، ادامه داد: این مشترکان در صورت وقوع حادثه و در صورت داشتن شرایط و مدارک لازم از مزایای بیمه برخوردار خواهند شد.

 

بهرام افتخاری در جلسه بررسی مشکلات شهرستان ملکان در بخش گاز طبیعی با بیان اینکه هم اکنون ۹۹.۵ درصد از جمعیت این استان از شبکه گاز برخوردار هستند، افزود: تاکنون  ۹۹.۹ درصد شهرها و ۹۸.۶ درصد از روستاهای آذربایجان شرقی گازدار شده اند.

 

وی با اشاره به وجود حدود ۱۲۰۰ مشترک دو واحدی در ملکان اضافه کرد: مشترکان گاز در این شهرستان  نسبت به اصلاحیه نقشه خود اقدام کنند تا در صورت وقوع حادثه ای از خدمات بیمه بهره مند شوند.

 

فرماندار ملکان نیز در این جلسه بر ارائه خدمات از طرف دستگاه های خدمات رسان این شهرستان به متقاضیان دارای شرایط قانونی در کمترین زمان تاکید کرد.

نقی محمدی گفت: نباید متقاضی انشعاب گازی که دارای شرایط قانونی نیز هست برای بهره مندی از خدمات چندین ماه دوندگی کند.

وی ادامه داد: متاسفانه در برخی مواقع، کوتاهی در ارائه خدمات موجب بدبینی مردم از نظام و دولت می شود و از این رو مدیران و کارکنان دستگاه های دولتی موظف هستند خدمات مورد نیاز مردم را در سریعترین زمان و بدون منت انجام دهند.

 

مدیر اداره گاز ملکان نیز نصب ۱۵۰ انشعاب جدید در سطح شهرها و روستاهای این شهرستان را جزو برنامه های در دست اقدام این شرکت عنوان کرد و گفت: ۹۵ انشعاب جدید گاز در سال جاری نصب شده و ۵۵ انشعاب دیگر نیز تا پایان آذرماه نصب خواهد شد.

فرزاد جوادی از شهرستان ملکان به عنوان شهرستان سبز یاد کرد و افزود: ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و روستایی در این شهرستان از نعمت گاز خانگی بهره مند شده اند.

وی ادامه داد: هم اکنون  ۴۲ هزار و ۴۵۰ مشترک در بخش های خانگی، تجاری، صنعت و کشاورزی شهرستان از نعمت گاز بهره مند هستند.

جوادی اعلام کرد: از این تعداد ۱۸ هزار و ۹۱۵ مشترک شهری و ۲۳ هزار و ۵۳۵ مشترک نیز روستایی هستند.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید