نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز :

تضمین آینده کشور با تفکربسیجی

تضمین آینده کشور با تفکربسیجی

 

 

احمد مرادپور اقتصاد آینده آذربایجان شرقی ) : نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: تفکر بسیجی آینده کشور در تمام زمینه ها اعم از سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی را تضمین می کند.

 

حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی آل هاشم در جمع مسئولان و فرماندهان سپاه عاشورا و رده های مختلف بسیج آذربایجان شرقی، با بیان اینکه تکریم و نکوداشت هفته بسیج، پاسداشت جوانمردی و دلاوری و مردم مداری است، افزود: توسعه و ترویج فرهنگ بسیجی باید یکی از اولویت های مهم همه دستگاه های اجرایی باشد.

 

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور که مشکلات عدیده اقتصادی و اجتماعی بر آن حاکم شده است، به شدت محتاج فرهنگ بسیجی هستیم تا همچون دوران طلایی دفاع مقدس با استعانت از همین فرهنگ و رفتار کشور را به سوی سرمنزل مقصود برسانیم.

 

آل هاشم ادامه داد: نام بسیج یادآور عزیزترین نهاد در بین ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی است که در نگاه امام راحل هیچ نهادی عزیزتر از آن نبود و در حقیقت بنیانگذار جمهوری اسلامی با تشکیل بسیج آینده ایران اسلامی را تثبیت و تضمین کردند.

 

وی اضافه کرد: به تعبیر امام راحل اگر بخواهیم مصداق کاملی از ایثار و خلوص پیدا کنیم چه کسانی بهتر از بسیجیان و امروز نیز این نیروهای مردمی در تمامی عرصه ها یاری گر مردم و یاری رسان دولت های مختلف بوده و هستند.

 

 فرمانده سپاه عاشورا نیز در این دیدار با گرامیداشت هفته بسیج و ارایه گزارشی از برنامه های این هفته، گفت: طی هفته آینده تعداد یکهزار و ۸۰۰  صندوق قرض الحسنه با ۵۰  میلیارد تومان گردش مالی توسط بسیج راه اندازی می شود.

 

سردار اصغر عباسقلی زاده افزود: همچنین در طرح شهید سلیمانی و در راستای مقابله با ویروس کرونا اقدامات قابل توجهی توسط بسیجیان انجام شده که نمونه آن کمک های مومنانه ای است که بیش از ۴۲۳ میلیارد تومان ارزش مادی آن بوده است.

 

وی با اشاره به اینکه رزمایش گروه های جهادی نیز روز گذشته در تمام شهرهای آذربایجان شرقی اجرا شد و میقات حلقه های صالحین نیز در مصلای امام خمینی تبریز برگزار شد، گفت: نمایشگاه پایگاه های اسوه نیز همزمان با اجتماع بزرگ بسیجیان در سوم آذر افتتاح خواهد شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید