مدیرعامل آبفای استان اصفهان در مراسم گرامیداشت هفته بسیج اعلام کرد؛

سقایت؛ امری جهادی و بسیج گونه محسوب می شود

مدیرعامل آبفای استان اصفهان تلاش های شبانه روزی برای تامین آب شرب مردم در شهرها و روستاهای تحت پوشش را فعالیتی جهادی و بسیج گونه توصیف کرد.

سقایت؛ امری جهادی و بسیج گونه محسوب می شود

به گزارش اقتصاد آینده نیوز ؛ هاشم امینی که در آئین گرامیداشت هفته بسیج سخن می گفت افزود: فرهنگ بسیجی، بیانگر سخت کوشی بدون دریافت کمترین پاداش است وخوشبختانه کارکنان صنعت آبفا با تلاش شبانه روزی  در ارائه خدمات به مردم، این وظیفه را به خوبی انجام داده اند.

وی با بیان این که در حدود  هفت هزار نفر از کارکنان آبفا در شهر ها و روستاهای استان  با تلاش بی وقفه درصدد خدمات رسانی پایدار به مردم هستند اظهار داشت: هم اکنون با تلاش کارکنان، خدمات آبفا در 93 شهر و نزدیک به  یکهزار روستا در اختیار مردم قرار می گیرد که این حجم از خدمات رسانی تنها از طریق نگرش و تفکر بسیجی میسر می شود.

فرمانده پایگاه  بسیج آبفای استان اصفهان  با بیان این که نگرش و تفکر بسیجی باید در انجام تمام امور مد نظر قرار گیرد اظهار داشت: فرهنگ بسیجی به معنای حضور همیشگی در صحنه برای پاسداری از نظام و انقلاب است و تفکر بسیجی گره گشای بسیاری از مشکلات به شمار می آید.

در ادامه این مراسم مسئول بسیج ادارات استان اصفهان گفت: مدیرعامل آبفا یک بسیجی به تمام معنا است و تفکر بسیجی وی به بدنه صنعت آبفا در استان اصفهان منتقل گشته و همین امر موجب موفقیت آبفای استان اصفهان در خدمت رسانی به مردم شده است.

سرهنگ محمد شفیعی گفت: بسیجیان در زمان دفاع مقدس، در دوران سازندگی و در مبارزه با هرگونه فتنه، همیشه در صحنه بوده و  بسیار موفق عمل کرده اند.

در پایان این مراسم همچنین دبیر ستاد اقامه نماز استان با اهداء لوح تقدیری از مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان به عنوان  مدیر دستگاه اجرایی برتر در اقامه  نماز تقدیر به عمل آورد.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید