طرح پرسش شادآبی 1400 از سوی مدیرعامل آبفای استان اصفهان

مدیرعامل آبفای استان اصفهان دومین پرسش شادآبی را برای معلمان، مربیان و دانش آموزان 6 تا 18 سال مطرح کرد.

طرح پرسش شادآبی 1400 از سوی مدیرعامل آبفای استان اصفهان

به گزارش اقتصاد آینده نیوز ؛ عنوان پرسش شادآبی سال 1400 بدین قرار است: "از نظر شما معلمان، مربیان، کودکان و نوجوانان عزیز آینده ساز کشور، چگونه از آب حمایت کنیم تا به " ایران قوی" مورد نظر رئیس جمهور محترم برسیم؟"

هاشم امینی هدف از ارائه پرسش شادآبی را ارتقای سطح آگاهی و آشنایی کودکان و نوجوانان با ارزش و اهمیت استفاده  درست از آب عنوان کرد و افزود: آبفای استان اصفهان همزمان با آغاز برنامه های آموزشی و فرهنگی در آبان ماه هرسال سئوالی را به عنوان پرسش شادآبی مطرح می کند.

وی با بیان اینکه امسال دومین سال متوالی است که پرسش شادآبی مطرح می شود، گفت: کودکان و نوجوانان 6 تا 18 سال، معلمان مدارس و مربیان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان می توانند در این فراخوان شرکت کرده و آثار خود را در قالب ایده پردازی، نمایش عروسکی، شعر، انیمیشن، داستان، نمایش، کلیپ و پویانمایی به دبیرخانه "پرسش شادآبی"  ارسال کنند.

شایان ذکر است هر شخص مجاز به ارسال آثار در دو بخش است و آثار ارسالی باید متناسب با شئون دینی و هویت ایرانی باشد.

همچنین آثار باید حداکثر تا 30 آذر ماه  در قالب های متنی، تصویری و ویدئویی از طریق شبکه های اجتماعی به شماره09019669202 ارسال شود.

گفتنی است در پایان به 30 اثر برگزیده جوایز نفیسی اهدا می شود و آثار برتر در تولیدات فرهنگی آبفا مورد استفاده قرار می گیرد.

علاقه مندان برای مشاهده شرایط آثار ارسالی برای هر بخش و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی pr.abfaesfahan.ir مراجعه کنند.  

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید