کد خبر: 317661
۰
۰
نسخه چاپی

دلار به کمک قیمت سکه رفت - سیگنال سیاسی به بازار سکه ۳ آذر ۱۰:۰۹ ۳ آذر ۱۰:۰۹

اقتصادنیوز: قیمت سکه در معاملات پشت خطی شب گذشته بر مدار صعود قرار گرفت.
دلار به کمک قیمت سکه رفت /سیگنال سیاسی به بازار سکه

به گزارش اقتصادنیوز ، قیمت سکه در معاملات نقدی روز دوشنبه از مرز ۱۲  میلیون  و ۵۰۰ هزار تومان عبور کرد اما روز گذشته سرنوشت سکه جور دیگری رقم خورد.  این فلز گران بها  داخلی در چهارمین روز این هفته  با افت قیمت اونس طلا  وارد فاز نزولی شد.‌

قیمت اونس طلا دیروز از مرز مهم  ۱۸۰۰ دلار نیز عقب نشینی کرد و آن را از دست داد و متعاقبا سکه در ایران نیز نزولی شد. این کاهش قیمت  در حالی اتفاق افتاد که قیمت دلار  روز گذشته در بازار ارز تهران بر مدار صعود قرار گرفته بود. قیمت دلار دیروز از مرز ۲۸ هرار و ۵۰۰ تومان عبور کرد و در آخرین ساعات معاملات۲۸ هزار و ۶۲۰ تومان بود.

در واقع قیمت سکه روز گذشته نزولی شد اما معامله گران دلار  به کمک سکه رفتند تا اثرات پارازیت کاهشی قیمت طلا را به حداقل برسانند و  و از ریزش‌ بیشتر  آن جلوگیری کنند.

 در معاملات پشت خطی شب گذشته چه اتفاقی افتاد ؟ معامله گران قیمت سکه را چگونه پیش بینی کرده اند؟

صعود سکه در معاملات پشت خطی

در معاملات پشت خطی شب  گذشته قیمت سکه بر روی 12 میلیون و 535 هزار تومان  قرار گرفت که نسبت به دوشنبه شب گذشته 75 هزار تومان بالاتر تر بود.  قیمت سکه در معاملات پشت خطی دوشنبه شب بر روی 12 میلیون و 460 هزار تومان قرار داشت.

سیگنال سیاسی به بازار سکه

اما سفر گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران چه تاثیری بر بازارها خواهد داشت؟ برخی معامله گران معتقدند اگر در جریان این سفر توافقی حاصل شود، بازار زودهنگام به استقبال نتایج مثبت از مذاکرات هسته ای 8 آذر خواهد رفت. در این شرایط قیمت دلار افت خواهد کرد و به دنبال آن، سکه نیز در مسیر نزولی قرار خواهد گرفت.

 

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید