کد خبر: 317730
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار مرکزی: نظام اداری کشور نیاز به تحول بنیادین دارد

«فرزاد مخلص‌الائمه» روز پنجشنبه در همایش فرماندهان پایگاه بسیج ادارات استان مرکزی افزود: تحول نظام اداری در سطوح ملی کلید خورده و باید در برش استانی ترمیم نواقص صورت بگیرد و نظامی پویا و پاسخگو ایجاد شود.

وی اظهار داشت: بسیج ادارات جایگاه ویژه‌ای دارند و اقدامات این بخش باید به گونه‌ای اثربخش باشد که به پیشرفت دامن زده و امنیت ملی و نشاط اجتماعی را بهبود بخشد و ناکارامدی‌ها را جبران کند.

استاندار مرکزی گفت: یافتن ریشه اصلی ناکارآمدی نظام اداری و ارایه راهکار مقابله با این پدیده موضوعی مهم است که در استان مرکزی از بسیج ادارات دعوت می‌شود مجموعه اجرایی را در این امر مهم یاری رسانند.

مخلص الائمه افزود: ترمیم مشکلات متعدد جامعه باید بر مبنای اولویت‌بندی صحیح به پیش برود تا اثربخش باشد و  انرژی و زمان تلف نشود.

وی اظهار داشت: کارمندان ادارات و نهادهای دولتی باید رفع مشکلات مراجعان را در صدر تکالیف قرار دهند و  از فساد و ناکارآمدی جلوگیری کنند و موجب افزایش امید در جامعه شوند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی نیز در این نشست گفت: شرایط کنونی جامعه به گونه‌ای است که نیروهای انقلابی فرصت خوبی مطلوب دارند تا گام هایی که رهبر معظم انقلاب ترسیم کرده است برای رسیدن به تمدن اسلامی شکل بدهند.

سردار«محسن کریمی» افزود: گام دوم انقلاب اسلامی آغاز شده و باید با سرعت دولت سازی اسلامی را پُشت سر بگذاریم که در صورت شکل نگرفتن جامعه اسلامی معضلاتی ایجاد می‌شود.

وی اظهار داشت: سبک زندگی اسلامی و ایرانی باید در جامعه احیا شود و برای بهبود مناسبات فرهنگی، اقتصادی، معیشتی و ارتقای امور انسانی باید زیرساخت‌ها و مولفه‌های لازم مهیا شود.

استان مرکزی ۲۱ شهد کارمند دارد که ۱۲۱ پایگاه بسیج در قالب ۱۲ حوزه فعالیت دارند.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید