مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: خدمت به مردم اولویت اصلی دولت است

میرهاشم موسوی روز پنجشنبه در سفر به چابهار در جمع مردم و مسوولان اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی بزودی خدمات و مسوولیت های اجتماعی را در منطقه جنوب بلوچستان بیشتر می کند.

وی با اشاره به اینکه نگاه به چابهار از بیرون متفاوت و در اذهان توسعه یافته و بدون هرگونه مشکلاتی است، افزود: اما متاسفانه وقتی به چابهار سفر کنیم موضوع متفاوت و شهری توسعه نیافته است بطوریکه مردم حاشیه نشین در کپر زندگی می کنند و هنوز بعد از گذشته سالها برق، آب آشامیدنی و مدرسه ندارند و از حداقل امکانات محرومند.

وی با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی نماینده مجلس، قشرهای مختلف مردم و مسوولان، گفت: با شرکت سرمایه گذاری شستا وابسته به تامین اجتماعی هماهنگی لازم انجام می شود تا برخی مشکلات را در قالب انجام مسوولیت اجتماعی برطرف کند.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان از شمال تا جنوب شایسته خدمات بهتری هستند و غفلت تاریخی مسوولان پذیرفته نیست و باید به این مردم بیشتر رسیدگی و مشکلات را برطرف کرد.

موسوی با بیان اینکه از دیدن مشکلات حاشیه نشینی هزاران خانوار، عدم نظافت شهر و رهاسازی زباله و آب در معابر عمومی متاثر و ناراحت شدم، خاطرنشان کرد: مسوولان باید به تنظیف و زیباسازی شهر بیشتر اهمیت بدهند.

وی از پیگیری های نماینده مردم حوزه انتخابیه چابهار برای انجام سفر و پیگیریهای مشکلات مردم بصورت میدانی تشکر و قدردانی کرد.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی: خدمت به مردم از اولویت اصلی دولت است

بیمه شدگان تامین اجتماعی جنوب بلوچستان سالانه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت می کنند 

نماینده مردم شهرستانهای چابهار، دشتیاری، نیکشهر، کنارک، قصرقند و زرآباد در مجلس شورای اسلامی نیز خاطرنشان کرد: مجموعا ۱۸۴ هزار و ۲۷۶ نفر بیمه شدگان تامین اجتماعی جنوب بلوچستان سالانه بیش از ۴۰۰ میلیارد تومان پرداخت می کنند.

معین الدین سعیدی احداث بیمارستان تامین اجتماعی در چابهار با توجه به نبود بیمارستان و مشکلات عدیده در حوزه سلامت را از مهمترین درخواستهای مردم از مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی عنوان کرد و گفت: امیدوارم بعد از سالها غفلت و بی توجهی به این امر هر چه سریعتر محقق شود.

وی با بیان اینکه چابهار تا زاهدان با فاصله ۷۵۰ کیلومتر حتی یک بیمارستان تامین اجتماعی ندارد، افزود: سرانه تخت بیمارستانی در چابهار به ازای هر هزار نفر کمتر از چهار دهم تخت است که در مقایسه با یک و هشت دهم تخت استاندارد کشور خیلی عقب است.

وی گفت: چهار سال قبل کلنگ ساخت بیمارستان ۵۴۰ تختخوابی چابهار با حضور هاشمی وزیر سابق کلنگ زنی شد و قرار بود توسط قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در مدت سه سال تکمیل و بهره برداری شود، متاسفانه تاکنون حتی تعیین تکلیف نشده و ردیف اعتباری ندارد.

وی بر ساخت درمانگاه تامین اجتماعی در مرکز شهرستانهای دشتیاری، کنارک، نیکشهر، قصرقند و زرآباد تاکید کردو افزود: افتتاح اداره تامین اجتماعی در دشتیاری، قصرقند و زرآباد از ضرورتهای مهم برای خدمت رسانی بهتر است.

نماینده مردم شهرستانهای چابهار، دشتیاری، نیکشهر، کنارک، قصرقند و زرآباد در مجلس شورای اسلامی خواستار ورود سازمان تامین اجتماعی به انجام مسوولیت های اجتماعی به ویژه در ساخت حداقل ۲۰ کلاس درس در هر یک از این شهرستان ها شد.

سعیدی تجهیز درمانگاه فعلی تامین اجتماعی چابهار و تخصیص نیرو و پزشک مورد نیاز را خواستار شد و افزود: توجه به مشکلات مردم به ویژه حاشیه نشینان و قشرهای مختلف مردم و بیمه شدگان اجر و ثواب اخروی و دنیوی دارد و موجب رضایتمندی مردم می شود.

عبدالحق آسوبار عضو شورای اسلامی شهر چابهار نیز خواستار مشارکت سریعتر سازمان تامین اجتماعی به تخصیص پزشک و نیروی انسانی و ساخت بیمارستان تامین اجتماعی در شهر چابهار شد.

به گزارش ایرنا مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در ادامه این سفر از محلات حاشیه نشینی جنگلوک و مرادآباد، درمانگاه تامین اجتماعی، شعبه تامین اجتماعی کنارک و چابهار و سطح شهرچابهار بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات را بررسی کرد.

منبع: https://www.irna.ir/news/84555143/مدیرعامل-سازمان-تامین-اجتماعی-خدمت-به-مردم-اولویت-اصلی-دولت

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید