کد خبر: 317877
۱
۰
نسخه چاپی
سخنگوی شورای شهر کرج:

آبادانی کرج اولویت همه ماست

سخنگوی شورای شهر کرج گفت: آبادانی کرج، به عنوان شهری که در آن متولد شدیم، زندگی می کنیم یا در خاکش به آرامش خواهیم رسید، از خواست هر فرد و شخصی مهمتر و ارزشمندتر است.

آبادانی کرج اولویت همه ماست

البرز - فراهانی - اقتصادآینده:


علی قاسم پور این مطلب را در نشستی با اصحاب رسانه که به رخدادهای هفته های اخیر این پارلمان محلی و گفته های یکی از اعضای شورا گلایه و انتقاداتی داشتند، مطرح کرد.

قاسم پور گفت: همه ما به ویژه اصحاب رسانه دلسوز این شهر هستیم  و هر آنچه گفتار و عمل  می کنیم به منظور آبادانی آن است. از این منظر باید کمک کنیم بیش از هر چیز آرامش و پیشرفت را برای شهر به ارمغان بیاوریم.

وی با بیان اینکه من بارها از همین تریبون اعلام کرده ام که اصحاب رسانه یار و همکار ما هستند، رخدادهای هفته های اخیر شورای شهر در رابطه با خبرنگاران را بسیار نامطلوب و نامناسب عنوان کرد.

قاسمپور تصریح کرد: به سهم خود از همه همکارانی که در عرصه رسانه قلم و قدم می زنند، بابت این اتفاقات عذرخواهی می کنم.

وی بیان کرد: به یقین هر کس در این محل حضور می یابد برای ما محترم و ارزشمند بوده و شأن هیچ کس نباید زیر سوال برود.

سخنگوی شورای شهر کرج در مقابل درخواست اصحاب رسانه مبنی بر عذرخواهی رسمی شورای شهر از خبرنگاران نیز اعلام کرد: این مطلب را در جلسه هیئت رئیسه مطرح و موضع رسمی شورا را پس از آن اعلام خواهم کرد.

عضو شورای کرج خاطرنشان کرد: اما نکته ای که همه باید به آن توجه داشته باشیم این است که ضمن عدم گذشت از موضوعات مهمی چون عدالت و روشنگری، احترام متقابل را همواره در دستور کار قرار دهیم.

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید