کد خبر: 318265
۰
۰
نسخه چاپی

شهرداری آستارا برنده شهرآورد گیلان در جام حذفی کشور شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، تیمهای فوتبال شهردای بندرآستارا و الماس تازه‌آباد چاف لنگرود عصر یکشنبه در مرحله سوم رقابتهای فوتبال جام حذفی کشور به میزبانی شهرداری آستارا در ورزشگاه پوریای ولی تالش به مصاف هم رفتند که در نهایت شهرداری آستارا با نتیجه سه بر ۲ برابر حریفش به برتری رسید.

نیمه اول این دیدار با حملات شهرداری آستارا آغاز شد و این تیم در همان دقایق اول مسابقه به گل برتری خود دست یافت و جهانگیر عسگری موفق شد در دقیقه دوم، اولین گل تیم شهرداری آستارا را به ثمر برساند تا این نیمه با همین تک گل خاتمه یابد.

در نیمه دوم هر ۲ تیم بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که در نهایت چهار گل در این نیمه به ثمر رسید که سهم هر تیم، ۲ گل بود که ابتدا تیم الماس تازه‌آباد لنگرود در دقیقه ۷۰ توسط کیوان ربیعی به گل مساوی دست یافت.

در دقیقه ۷۶ نیز، فرشید پاداش بازیکن شهرداری آستارا که در نیمه دوم وارد زمین شده بود در دقیقه ۷۶ گل دوم تیمش را به ثمر رساند، اما در دقیقه ۸۰ بهنام علیزاده بازیکن الماس تازه‌آباد لنگرود بازی را به تساوی کشاند. 

این پایان ماجرا نبود و کیانوش میرزایی بازیکن شهرداری آستارا در دقیقه ۸۸ گل سوم و پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند تا این بازی در نهایت با نتیجه سه بر ۲ به سود شهرداری آستارا خاتمه یابد.

تیم فوتبال شهرداری بندراستارا در این دیدار با ترکیب محمدرضا قنبری ، سعید دلاور، حبیب افرا، محمد آزادطلب، علیرضا سلیم پور، محمدحسین خسروی، کیانوش میرزایی، خشایار زبرجد، علی مصطفایی ، امین حقده ، جهانگیر عسگری و با سرمربیگری فرشاد پیوس رو در روی الماس تازه آباد لنگرود قرار گرفت.

همچنین تیم الماس تازه آباد لنگرود نیز با ترکیب حامد راست‌روان ، علیرضا نجیبی ، آرمان حسین‌پور، مرتضی موئدناصری، مهدی رحیمی، حامد غلامی، وحید رضاپور، پژمان بذرافشان، حامد رحمان‌پور، بهنام علیزاده ، کیوان ربیعی و با سرمربیگری اردشیر سلیمانی مقابل شهرداری آستارا صف آرایی کرد.

تیم فوتبال شهرداری بندرآستارا با برتری در این دیدار ضمن حذف تیم الماس تازه‌آباد لنگرود از گردونه رقابتهای جام حذفی کشور، به مرحله چهارم این دوره از رقابت ها صعود کرد که مرحله چهارم مسابقات جام حذقی کشور با حضور ۱۶ تیم برتر مرحله سوم و همچنین ۱۶ تیم حاضر در رقابت‌های لیگ برتر برگزار می‌شود.

مسابقات فوتبال جام حذفی کشور با عنوان گرامیداشت آزادسازی خرمشهر برگزار می‌شود که به همین مناسبت نیز در سالیان اخیر بازی پایانی و فینال این مسابقات در شهر خرمشهر برگزار و رقابت‌های این جام به صورت تک ‌حذفی و تک بازی برگزار می‌شود و یکی از سهمیه‌های اصلی ایران در لیگ قهرمانان آسیا، به قهرمان جام حذفی تعلق می‌گیرد.

تیم ملوان بندرانزلی از تیمهای شهرستانی افتخارآفرین این مسابقات در سالهای ۶۵ و ۶۹ عنوان قهرمانی و در سالهای ۶۶ و ۶۷ عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های جام حذفی کشور را کسب کرد و با ۲ قهرمانی و ۲ نایب قهرمانی، یکی از پرافتخارترین تیمهای کشور در مسابقات جام حذفی کشور بشمار می‌رود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید