کد خبر: 318317
۰
۰
نسخه چاپی

نمایندگان مازندران در هفته دهم لیگ برتر والیبال پیروز شدند

به گزارش ایرنا، هفته دهم سی‌وپنجمین دوره لیگ برتر والیبال کشور عصر امروز یکشنبه در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در دو دیدار نمایندگان مازندران یکی در آمل و دیگری در ارومیه به مصاف حریفان خود رفتند و ۳ – ۱ مقابل حریفان‌شان پیروز شدند.

دو تیم مازندرانی حاضر در لیگ برتر والیبال کشور که به دلیل ناکامی در بازی‌های قبلی خود به برد در این هفته نیاز ضروری داشتند، توانستند با کسب دو برد سه امتیازی جایگاه خود را در جدول ارتقا دهند.

لبنیات هراز – شهرداری ورامین

لبنیات هراز آمل پس از سه هفته شکست عصر امروز در سالن ورزشی پیامبر اعظم(ص) آمل دهمین دیدار فصل خود را مقابل شهرداری ورامین که تعقیب‌کننده هراز در جدول بود برگزار کرد و توانست حریف ورامینی خود را ۳ – ۱ شکست دهد.

شاگردان بهروز عطایی که به هر سه امتیاز این مسابقه نیاز ضروری داشتند تا به نیمه پایینی جدول سقوط نکنند، دست اول را با برتری مقتدرانه و بی‌حرف وحدیث خود آغاز کردند. فاصله امتیازی بالای شاگردان عطایی با تیم مهمان سبب شد که تمرکز بیشتری در بازی داشته باشند و در نهایت نیز توانستند مهمان خود را در این دست با نتیجه ۲۵ – ۱۴ شکست دهند.

دست دوم با شرایط متفاوتی رقم خورد و شهرداری ورامین عملکردی بسیار بهتر نسبت به دست نخست داشت. هراز در امتیازات پایانی فرصت داشت تا دست دوم را نیز به سود خود تمام کند، اما با چند اشتباه فرصت برد را از دست داد و دو تیم در امتیاز ۲۷ برابر شدند. دو امتیاز پایانی دست دوم نیز به حساب ورامینی‌ها منظور شد و هراز این دست را ۲۹ – ۲۷ واگذار کرد.

نمایندگان مازندران در هفته دهم لیگ برتر والیبال پیروز شدند

نماینده مازندران دست سوم را نیز مانند دست نخست پرقدرت آغاز کرد و از همان ابتدا فاصله خود با حریف را بالا برد و به بیش از ۶ امتیاز رساند که در نهایت به واسطه همین فاصله امتیازی توانست ۲۵ – ۱۷ شهرداری ورامین را شکست دهد.

دست چهارم شهرداری ورامین توانست بهتر از دست سوم عمل کند و تا میانه‌های دست نبردی نزدیک با هراز داشته باشد و پا به پا پیش بیاید. اما از امتیاز ۱۷ به بعد لبنیات هراز توانست مدیریت بازی را در اختیار بگیرد و فاصله امتیازی را بیشتر کند و با دریافت‌های دقیق و دفاع‌های روی تور مناسب زودتر از حریف به امتیاز ۲۵ برسد. این دست با نتیجه ۲۵ – ۱۹ به سود لبنیات هراز آمل تمام شد تا بهروز عطایی و تیمش به ششمین برد خود در این فصل برسند.

لبنیات هراز آمل با این برد ۱۶ امتیازی شد و با دو پله صعود توانست در رتبه پنجم جدول قرار بگیرد. هراز یازدهمین دیدار خود را باید چهارشنبه ۱۰ آذر در سیرجان و مقابل فولاد این شهر برگزار کند که با توجه به ۱۳ امتیازی فولاد و فاصله ۳ امتیازی با نماینده مازندران قرار دیدار حساسی برای هراز محسوب می‌شود.

آذرباتری ارومیه - هورسان رامسر

دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر والیبال کشور امروز مهمان تیم قعرنشین لیگ یعنی آذرباتری ارومیه شد و در دیداری بسیار نزدیک توانست میزبان خود را شکست دهد و به سومین برد فصل دست یابد.

شاگردان مسعود آرمات در مقابل تیم میزبان بازی خوبی را آغاز کردند و تا امتیاز ۲۴ دست نخست پا به پای آذرباتری پیش آمدند و در نهایت ۲۶ – ۲۴ برنده شدند. اما تیم میزبان در دست دوم توانست بر رقابت نزدیک و امتیاز به امتیاز بین دو تیم غالب شود و ۲۵ – ۲۱ برنده شود تا در ست‌شماری دو تیم مساوی شوند.

دست سوم نیز توسط دو تیم با رقابتی نزدیک و پایاپای آغاز شد که این رقابت تا پایان دست ادامه یافت. تا جایی که دو تیم در امتیاز ۲۶ برابر شدند و پس از آن هورسان توانست با گرفتن دو امتیاز پیاپی ۲۸ – ۲۶ پیروز دست سوم شود و ۲ – ۱ پیش بیفتد.

نمایندگان مازندران در هفته دهم لیگ برتر والیبال پیروز شدند

نزدیک‌ترین رقابت بین دو تیم در دست چهارم رقم خورد که دو تیم از ابتدا تا امتیاز ۲۳ بدون اختلاف امتیازی پیش رفتند و یکدیگر را تحت فشار قرار دادند. اما هورسان باز هم توانست دو بار توپ را به زمین آذرباتری بخواباند و با رسیدن به امتیاز ۲۵، برنده این مسابقه شود.

از زمان روی کار آمدن مسعود آرمات تا کنون هورسان از بحران خارج شده و توانسته سه برد و ۱۰ امتیاز کسب کند. هورسان با این برد ۱۲ امتیازی شد و با دو پله صعود در جدول در رتبه یازدهم ایستاد و از قعر فاصله گرفت. هورسان رامسر دیدار بعدی‌اش را باید چهارشنبه ۱۰ آذر در رامسر مقابل همسایه پایینی‌اش در جدول یعنی تیم رده دوازدهمی مس رفسنجان برگزار کند.

 مازندران امسال همراه با تهران، گلستان و آذربایجان غربی یکی از چهار استانی است که دو نماینده در لیگ برتر والیبال دارد.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید