محمدرضا فلاح عضو شورای اسلامی شهر اصفهان:

کمیته راهبردی تحقق پذیری ناژوان با هدف حل مشکلات این منطقه گردشگری فعال شود

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه ناژوان تنفس‌گاه شهر اصفهان به شمار می‌رود، گفت: لازم است با فعال کردن کمیته راهبردی تحقق پذیری ناژوان، دستگاه‌های مرتبط با اولویت رفع مشکلات ساکنان، تلاش خود را برای حل معضلات این منطقه به کار گیرند.

کمیته راهبردی تحقق پذیری ناژوان با هدف حل مشکلات این منطقه گردشگری فعال شود

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر اصفهان، محمدرضا فلاح صبح روز یکشنبه 7 آذرماه در بیان تذکرات خود در نوزدهمین جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: ناژوان منطقه‌ای سبز با ظرفیت گردشگری است که می‌تواند بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را جذب کند. متأسفانه در سال‌های گذشته شورا و شهرداری از این ظرفیت بالا غافل بودند و نتوانستند این منطقه را به قطب گردشگری تبدیل کنند. 

وی افزود: با اینکه ناژوان از کمترین امکانات برخوردار است روزهای پایان هر هفته شاهد حضور شهروندان در این منطقه هستیم، اما کمبود امکانات، معضلات زیادی را برای گردشگران و اهالی محل ایجاد کرده است.

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و حمل و نقل شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: ترافیک در معابر، نبود روشنایی کافی، وجود معابر خاکی و ایجاد گرد و خاک در منطقه که باعث آسیب به فضای سبز شده از جمله این مشکلات است. معضلات فرهنگی و اجتماعی و عدم تعیین تکلیف اراضی مالکین و ساکنین ناژوان نیز از دیگر مشکلاتی است که در این منطقه دیده می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: ناژوان تنفس‌گاه شهر اصفهان به شمار می‌رود و لازم است با فعال کردن کمیته راهبردی تحقق پذیری ناژوان، دستگاه‌های مرتبط با اولویت رفع مشکلات ساکنان، تلاش خود را برای حل معضلات این منطقه به کار گیرند. 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید