بررسی دسترسی پایدار و آسان صنف هتل داران به خدمات آبفای استان اصفهان

در دومین جلسه کارگروه تخصصی شورای گفتگوی اتاق بازرگانی استان اصفهان، دسترسی پایدار و آسان صنف هتل داران به خدمات آبفای استان اصفهان بررسی شد.

بررسی دسترسی پایدار و آسان صنف هتل داران به خدمات آبفای استان اصفهان

به گزارش اقتصاد آینده نیوز ؛ معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان گفت: با حضور اعضای کارگروه کارشناسی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، راهکارهای رفع مشکلات صنف هتل داران در زمینه انشعابات آب و فاضلاب و هزینه های آب بهای اماکن گردشگری مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

محسن صالح افزود: در این جلسه  نمایندگان صنف هتل داران استان، اتاق بازرگانی، استانداری، سازمان برنامه و بودجه و آبفا مصارف آب تعدادی از هتل های استان را  با توجه به محدودیت های  منابع تامین آب استان ارزیابی کردند.

وی با بیان این که در این نشست  افزایش تعرفه های جرائم مربوط به مصارف آب  مازاد ظرفیت قراردادی این اماکن مورد ارزیابی قرار گرفت اعلام کرد: اعضای کارگروه کارشناسی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی، راهکارهایی در زمینه رفع مشکلات هتل داران و اماکن گردشگری در خصوص مبالغ بالای قبوض آب بهای مصرفی پیشنهاد دادند.

معاون خدمات مشترکین و درآمد شرکت آب وفاضلاب استان تصریح کرد: راهکارهای حل مشکل هتل داران در زمینه قبوض بالای آب بها با هدف حمایت از صنعت توریسیم و گردشگری و با صیانت از آب و محیط زیست به  دفتر اقتصاد و تعرفه شرکت مهندسی آبفا کشور ارسال شد، تا در صورت امکان، پس از سپری کردن تشریفات اداری لازم در قوانین و تعرفه های مربوط لحاظ شود.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید