کد خبر: 318497
۰
۰
نسخه چاپی

حمله تند رونالدو به سردبیر نشریه فرانس فوتبال؛ او دروغ می‌گوید

به گزارش ایرنا، کریستیانو رونالدو در صفحه مجازی خود پیش از مراسم اعلام برنده توپ طلای ۲۰۲۱ در انتقاد از اظهارات سردبیر نشریه فرانس فوتبال نوشت: پاسکال فر سردبیر نشریه فرانس فوتبال اظهاراتی را در نشریه خود منتشر کرد مبنی بر اینکه رونالدو با جاه طلبی به دنبال توپ‌های طلای بیشتر نسبت به لیونل مسی است تا اینگونه حرفه خود را به پایان برساند.

فوق ستاره فوتبالی تیم منچستریونایتد در ادامه نوشت: این بیانیه دروغ بود و پاسکال برای بالا بردن ارزش نشریه خود از نام من بهره برد. چگونه فردی که مسوولیت برگزاری مراسم توپ طلا را برعهده دارد می تواند به فردی که همواره برای نشریه فرانس فوتبال و جایزه توپ طلا احترام قائل بوده، تهمت بزند؟ فردی که به دروغ عنوان کرد که در مراسم به دلیل قرنطینه حضور ندارم.

رونالدو با اشاره به اینکه همواره اخلاق ورزشی و بازی جوانمردانه را رعایت کرده و به برندگان توپ طلا در این سالها تبریک گفته و برای آنان احترام قائل شده است، افزود: این رفتار محترمانه را تا انتها ادامه می دهم زیرا با فردی دشمنی ندارم و همواره در تلاش بودم تا پیروزی را برای تیمم و خودم به ارمغان بیاورم.

این ستاره پرتغالی بزرگترین جاه‌طلبی خود را بردن جام برای باشگاه و تیم‌ملی پرتغال دانست و ادامه داد: همواره سعی کردم تا الگوی خوبی برای همه کسانی باشم که آرزوی فوتبالیست حرفه ای شدن را در سر می پرورانند. همواره به دنبال این بودم تا نامم به عنوان الگویی خوب و نمونه در تاریخ فوتبال بدرخشد.

در چند روز گذشته «پاسکال فِر» سردبیر نشریه فرانس فوتبال در گفت‌وگو با نیویورک تایمز اعتراف رونالدو را برملا کرد و گفت که تنها هدف فوق ستاره پرتغالی تا زمانی که کفش‌هایش را بیاویزد، یک موضوع خاص است. رونالدو تنها یک آرزو دارد و آن هم این است که وقتی که بازنشسته می‌شود، توپ‌های طلای وی بیشتر از «لیونل مسی» باشد.

فوق ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن یکی از محتمل‌ترین گزینه‌های فتح توپ طلا در سال ۲۰۲۱ است و در صورت تحقق این امر، مسی در مجموع هفت توپ طلا در گنجه افتخارات خود خواهد داشت و این در حالی است که رونالدو تنها پنج بار موفق به فتح این جایزه معتبر شده است.

به ‌تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شد که در آن اسامی نفرات اول تا دهم توپ طلای امسال به تفکیک رای اکتسابی از سوی هیات داوران و کارشناسان، دیده می‌شد؛ فهرستی که در آن «روبرت لواندوفسکی» ستاره لهستانی تیم فوتبال بایرن مونیخ با کسب بیشترین رای اول بود و مسی در رده دوم جای داشت و نکته جالب این بود که رونالدو در رده نهم این فهرست قرار گرفته بود.

برنده توپ طلا امشب(دوشنبه) اعلام می شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید