کد خبر: 318514
۰
۰
نسخه چاپی
عضو هیات رییسه شورای شهر خبرداد:

معابر اصلاح هندسی می شوند

رئیس کمیسیون هوشمندسازی و فناوری اطلاعات شورای اسلامی شهر شیراز گفت: تمامی معابر سطح شهرداری منطقه دو اصلاح هندسی و ایمن سازی می گردد.

معابر اصلاح هندسی می شوند

به گزارش اقتصادآینده نیوز مهدی نصیری به همراه معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری شیراز ، فرمانده پلیس راهور شیراز، شهردار منطقه دو شیراز، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی و جمعی از یاوران شورا و معتمدین محلات از معابر این منطقه بازدید و از نزدیک مشکلات مردم بویژه مسایل ترافیکی را برسی کردند.

ناظر شورای شهر شیراز در شهرداری منطقه دو با بیان اینکه درپی راه اندازی هفتگی میز خدمت ازسوی مجموعه شهرداری منطقه دو درمساجد همواره در کنار و خدمتگزار مردم هستیم اظهار کرد: به اتفاق شهردار منطقه و دیگر معاونین شهرداری هر هفته در یکی از مساجد محل حاضر و به صورت رودررومشکلات مردم را رسیدگی می کنیم و من نیز به عنوان عضو شورا تلاش دارم تا آنجا که قانون اجازه دهد مشکلات مردم را رفع نمایم و این روند در هفته های اتی نیز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: بنا به درخواست مردم با حضور مسوولین مرتبط با حوزه ترافیک شهری بازدیدی از نقاط حادثه خیز در سطح منطقه داشتیم که انشالله این مشکلات بزودی مرتفع خواهد شد.عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه دغدغه اصلی سازمان های متولّی امر ترافیک ارائه راه کارهای ایمنی ترافیک است، گفت: ایمنی راه و رفع نقاط حادثه خیز منطقه در دستور کار قرار گرفته و با همکاری سازمانها و نهادهای مربوطه تمام مسیرها و معابر منطقه ایمن می گردد.

وی افزود: یکی از مشکلات منطقه اصلاح هندسی معابر است که از این رو با همکاری همه عوامل معابر منطقه ایمن می گردد تا تلفات ناشی از تصادفات به حداقل برسد.در این بازدید که مدیر عامل ناوگان حمل و نقل عمومی شیراز حضور داشت مقرر شد تا با افزایش تعداد اتوبوس ها مشکلات حمل ونقل مردم نیز کاهش یابد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید