زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اعلام شد

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اعلام شد.

زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم اعلام شد

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان، حمید بخشی با اشاره به مشخص شدن زمان برگزاری مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کریم سازمان اوقاف و امور خیریه استان اصفهان اظهار داشت: از استان اصفهان 31 نفر در این دوره مسابقات حضور خواهند یافت.
وی با بیان اینکه زمان برگزاری این مسابقات از 29 آذر ماه لغایت 3 دی ماه به صورت حضوری به میزبانی مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می‌شود، ابراز داشت: شرکت کنندگان همه رشته‌های این مسابقات به جز تفسیر باید در زمان برگزاری مسابقات در پایتخت حضور یابند.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: شرکت کنندگان بخش تفسیر این مسابقات که از استان اصفهان 18 نفر شرکت کننده هستند، برای مشارکت در این مسابقات باید در ادارات کل استان‌ها حضور یابند.
وی با بیان اینکه همه شرکت کنندگان در این دوره از مسابقات باید دو دُز واکسن کرونا را دریافت کرده باشند، ادامه داد: مرام قرعه کشی نیز روز دوشنبه 8 اذر ماه انجام می‌شود و چنانچه فردی قصد انصراف از حضور در مسابقات را داشته باشد باید تا قبل از 24 آذر ماه به دبیرخانه مسابقات اعلام کنند.
بخشی با بیان اینکه مسابقات تفسیر نیز در تاریخ 21 آذر ماه سال 1400 راس ساعت 10 صبح در سالن اجتماعات اداره کل استان اصفهان برگزار می‌شود، افزود: این آزمون دارای 40 سوال تستی و چهار سوال تشریحی دارد که به صورت حضوری برگزار می‌شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید