کد خبر: 318730
۰
۰
نسخه چاپی

منیعی: نوار تساوی‌های استقلال در شهرآورد پاره می‌شود

«میثم منیعی» روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به تساوی استقلال مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: استقلال در روزی که شایستگی پیروزی با اختلاف چند گل را داشت به تساوی یک بر یک رسید تا ۲ امتیاز مهم دیگر را از دست بدهد.

وی افزود: استقلال مقابل صنعت نفت آبادان نمایش خوبی را به اجرا گذاشت، حاکم مطلق توپ و میدان بود و  بازیکنان این تیم اگر در زدن ضربات آخر دقت می‌کردند به پیروزی پرگل می‌رسیدند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال به یک بازیکن طراح در خط هافبک نیاز دارد، بازیکنی که بتواند توپ را از دفاع به حمله انتقال دهد.

منیعی تصریح کرد: وریا غفوری یکی از بهترین بازیکنان استقلال در بازی با صنعت نفت آبادان بود، او دوید، جنگید، پاس گل داد و بارها در دفاع و حمله حضوری فعال داشت، این بازیکن در دیدار با پرسپولیس می‌تواند نقش مهم و تاثیرگذاری داشته باشد.

وی تاکید کرد: در شهرآورد بازیکنان باتجربه و بزرگ نقش محوری و تعیین کننده دارند، این نفرات می‌توانند جریان بازی را به سود تیم خود تغییر دهند. امیدوارم غفوری و دیگر با تجربه‌های استقلال زمینه‌ساز پیروزی بزرگ شوند.

شهرآورد پایتخت در چارچوب هفته هشتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور روز شنبه از ساعت ۱۶ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید