کد خبر: 318855
۰
۰
نسخه چاپی
شهردار منطقه هفت شیراز مطرح کرد:

افزایش رضایتمندی شهروندان با تعامل شهرداری و پلیس

شهردار منطقه هفت شیراز گفت: شهرداری و نیروی انتظامی به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند و بیشترین مراجعات مردمی را دارند و هماهنگی و همکاری این دو نهاد قطعاً رضایت شهروندان را به همراه خواهد داشت.

افزایش رضایتمندی شهروندان با تعامل شهرداری و پلیس

 

به گزارش اقتصادآینده نیوز شهردار منطقه هفت به همراه رئیس دامپزشکی شهرستان شیراز، رئیس اداره نظارت بر بازرسی اتاق اصناف، معاون مرکز بهداشت شهدای والفجر، معاون خدمات شهری و رئیس اداره تخلفات منطقه هفت با سردار ملک زاده جانشین فرماندهی انتظامی استان فارس دیدار و گفت‌وگو کردند.

به گزارش اقتصادآینده نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه هفت، اکبری در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از خدمات و زحمات شبانه‌روزی نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در سطح شهر گفت: تعامل و همکاری بسیار مناسبی بین نیروی انتظامی و شهرداری برقرار است و این تعاملات و همکاری‌ها در راستای خدمت رسانی به شهر و شهروندان است.

وی از همکاری نیروی انتظامی با شهرداری در خصوص جلوگیری از تخلفات ساختمانی، مدیریت ترافیک، پلمب مراکز غیرمجاز در راستای خدمات رسانی به شهروندان اشاره کرد و گفت: این تعاملات نشان از نگاه مثبت دو دستگاه به همکاری و همدلی است و امید است این تعاملات تداوم داشته باشد.

اکبری با اشاره به مسئله پلمب قصابی‌های غیر مجاز و همچنین امحای محصولات کشاورزی که با فاضلاب آبیاری شده بودند، تصریح کرد: این اقدامات که در راستای سلامت شهروندان انجام گرفته است یک نمونه از همکاری و تعاملاتی است که قطعاً بدون همکاری و هماهنگی اداره دامپزشکی، اتاق اصناف و دیگر ادارات خدمات رسان و همچنین بدون حضور مجموعه نیروی انتظامی امکان پذیر نبود.

شهردار منطقه هفت گفت: شهرداری و نیروی انتظامی به صورت مستقیم با شهروندان در ارتباط هستند و بیشترین مراجعات مردمی را دارند و هماهنگی و همکاری این دو نهاد قطعاً رضایت شهروندان را به همراه خواهد داشت.

هاشم پور رئیس اداره دامپزشکی شهرستان شیراز نیز در این دیدار به همکاری نیروی انتظامی در خصوص نظارت مجموعه دامپزشکی اشاره کرد و گفت: اعتقاد دارم افرادی که در حوزه سلامت شهروندان تخلف می‌کنند، به مراتب از قاچاقچی مواد مخدر نیز خطرناک تر هستند؛ چون اکثر افراد جامعه مصرف کننده گوشت دام و طیور هستند و اگر تخلفی در این حوزه انجام گیرد، سلامت تمامی افراد جامعه به خطر خواهند افتاد. محسن پور معاون مرکز بهداشت شهدای والفجر نیز در این دیدار با بیان این مطلب که به خاطر اهمیت بهداشت و گستردگی در این خصوص همکاری ما با نیروی انتظامی بسیار زیاد است و قطعاً بدون این همکاری جلوگیری از تخلفات در این زمینه امکان پذیر نیست، ادامه داد: با توجه به اهمیت حوزه سلامت شهروندان چشم‌پوشی و گذشت در این حوزه وجود ندارد و با همکاری‌های انجام‌گرفته با مجموعه شهرداری، اتاق اصناف و نیروی انتظامی اقدامات بسیار خوبی انجام شده است و در بسیاری از موارد تخلفات بسیار کمتر از گذشته شده است.

قاسمی رئیس اداره نظارت بر بازرسی اتاق اصناف از همکاری نیروی انتظامی در خصوص نظارت بر واحد‌های صنفی، صدور مجوز‌ها و تعیین صلاحیت‌ها با اتاق اصناف اشاره کرد و گفت: مجموعه اتاق اصناف متولی بازار از تمامی صنوف حمایت لازم را دارد اما کاسبی که از قدیم نام حبیب الله به آن داده شده است، نباید سلامت شهروندان را به خطر بیندازد و تخلف‌های دیگر نیز انجام دهد و مجموعه اتاق اصناف به عنوان متولی، برخورد‌های قانونی با این افراد با همکاری نیروی انتظامی دارد و از همکاری‌های این مجموعه خدوم کمال تشکر و قدردانی را داریم.

سردار ملک زاده نیز در پایان این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از ارگان‌های خدمات رسان تصریح کرد: در این برهه از زمان همکاری و تعامل می‌تواند نقش بسزایی در آرامش و امنیت مردم ایفا کند و مجموعه نیروی انتظامی سعی و تلاش خود را همواره به کار گرفته تا با همه ارگان‌های خدمات رسان همکاری لازم برای کمک به تأمین نظم، امنیت و همچنین سلامت شهروندان داشته باشد.

وی افزود: نیروی انتظامی در هر مکان و زمانی که امنیت و سلامت شهروندان در خطر باشد از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نخواهد کرد و به صورت شبانه روزی در جهت رضایت شهروندان آماده خدمات‌رسانی است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید