دولتمردان حداکثر تلاش خود رابرای حل مشکل آب اصفهان انجام خواهند داد

حجت‌الاسلام و المسلمین سید مجتبی میردامادی در نماز جمعه این هفته اصفهان در مصلی بزرگ این شهر افزود: جای هیچ تردیدی نیست کشاورزان شرق اصفهان، خواسته مشروع و به حقی دارند و برای حقآبه خود پول پرداخت کرده‌اند و طلبکار هستند؛ دولت‌های گذشته به قدر کافی به مشکلات کشاورزان رسیدگی نکردند ولی بنده اطمینان دارم دولت کریمه فعلی تمام همت و تلاش خود را برای حل مشکل آب اصفهان به‌کار خواهد بست.

وی تاکید کرد: شخص رییس جمهوری جلسات متعددی با حضور نمایندگان اصفهان در مجلس شورای اسلامی و اعضا ستاد احیای زاینده رود برگزار کردند که نشان دهنده اهمیت حل مشکل آب اصفهان برای دولتمردان نظام اسلامی است و مطمئن هستم مسوولان به اندازه توانشان اقدام خواهند کرد.

خطیب جمعه اصفهان تصریح کرد: دولت همت و تلاش خود را می‌کند و همه آرزویشان این است مشکل آب اصفهان حل شود، اما باید توجه داشت که آب نیست و نه تنها اصفهان بلکه چهارمحال و بختیاری و خوزستان نیز دچار مشکل آب هستند.

وی ضمن تاکید به توجه در آیات قرآن یادآور شد: انسان هرچه به‌دست می‌آورد در سایه تلاش و همت خود است ولی از آن طرف باید توجه به خدا ، دعا و معنویت باید داشته باشد و حل مشکل آب نیز، در سایه توجه به خداوند و دعا قابل حل شدن است.

امام جمعه موقت اصفهان  با اشاره به دشمنی استکبار جهانی با نظام اسلامی تاکید کرد: امروز جنگ دشمن، رویارویی نظامی نیست و هشت سال دفاع مقدس به دشمن ثابت کرد که یارای مقابله نظامی با این کشور را ندارد ولی نباید از توطئه های دشمن غافل شد و نباید به دشمن میدان داد.

حجت الاسلام میردامادی گفت: امروز با همدلی سپاه، ارتش و نیروهای بسیج مردمی کسی جرات نگاه چپ به این کشور ندارد و هر دستی که به ایران اسلامی، دست درازی کند قطع می‌شود.

وی در انتها تصریح کرد : از نیروی انتظامی که با درایت جلوی عده محدودی  را که می خواستند مسجد ضرار تشکیل دهند گرفتند، تشکر می کنم.

منبع: ایرنا

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید