کد خبر: 319108
۰
۰
نسخه چاپی

پروژه ناتمام بیمارستان امام علی (ع) داراب تکمیل شود

به گزارش اقتصادآینده نیوز حجت الاسلام محمدرضا خسروی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان داراب اظهار داشت: دولت مکتبی باید برای رفع تحریم‌ها تمام تلاش خود را به‌کار گیرد، اما مهمتر از آن خنثی‌سازی تحریم‌ها در عرصه داخل و خارج است.

وی با اشاره به تحولات جدید ایران در مسائل بین الملل افزود: در پیمان شانگهای، سفر رئیس جمهور به‌قرقیزستان و اجلاس اکو، انعقاد قرارداد گازی و مذاکره با فعال‌سازی کرویدور ایران و گرجستان و اجرایی‌سازی پیمان راهبردی ایران و چین و تلاش برای رفع موانع تولید و رونق و جهش تولید در همین ۱۰۰ روز گذشته، حکایت از آن دارد که ایران انقلابی با اتحاد بین قوای سه‌گانه وهم راهی بی‌نظیر نیروهای مسلح و قرابت بیش از پیش دیپلماسی و میدان، فضا را تغییر داده است.

امام جمعه داراب با بیان اینکه برخی درصددند شرایط کنونی را مانند سال ۹۲ تصویرسازی کنند، ابراز کرد: این یک فریب بزرگ است، نه این فضا آن فضا است، نه این آمریکا و اروپا و رژیم صهیونیستی و ارتجاع عرب آن توان ۸ سال قبل را دارند.

خسروی تصریح کرد: دولت سیزدهم، دولت یازدهم و دوازهم نیست، پس انتظار این است که مذاکره‌کنندگان هسته‌ای در راهی که آغاز کرده‌اند براساس اصل اصیل عزت، حکمت و مصلحت حرکت کرده و هیچگاه تسلیم زیاده‌خواهی‌های دشمنان نشوند که نخواهند شد.

امام جمعه داراب در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز دانشجو، الگوی مفهومی جنبش دانشجویی را آرمان‌خواهی، فریضه دانشجوی انقلابی و تشکلهای دانشجو دانست و گفت: دانشجوی انقلابی باید وظایفش را در قبال خودش به عنوان یک جوان انقلابی، به عنوان یک دانشجوی انقلابی بداند تا نقش خود را در قبال تشکل انقلابی دانشجویی که در آن فعالیت می‌کند، بداند و سرانجام به انجام وظیفه در محیط دانشگاه بپردازد.

حجت الاسلام خسروی گفتمان‌سازی در راه تحقق آرمانهای انقلاب را از دیگر وظایف دانشجو و تشکل دانشجویی انقلابی دانست و بیان کرد: لازم است دانشجویان مؤمن و تشکلهای انقلابی، بایسته‌های این گفتمان سازی را در عرصه‌های مختلف بدانند و با آن آشنا باشند..

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان داراب اضافه کرد: هدف از گفتمان‌سازی، فرهنگی‌سازی و عمومی‌سازی است از این رو آرمانخواهی نباید در حصارذهن دانشجوی انقلابی و تشکلهای دانشجویی محصور و محبوس بماند بلکه باید به ابعاد اثرگذار این گفتمان سازی اندیشید و بدان توجه کرد.

امام جمعه داراب در ادامه خطبه‌های خود به پروژه ناتمام بیمارستان امام علی داراب نیز اشاره کرد و گفت: رئیس اسبق دانشگاه علوم پزشکی و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر سال گذشته به داراب اعلام کردند بودجه ۹۶ میلیاردی برای تکمیل بیمارستان دوم در نظر گرفته شده و تا یک سال و نیم آینده تکمیل می‌شود.

وی ادامه داد: مهرماه سال گذشته نیز مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه و تجهیز مراکز بهداشتی درمانی و تجهیزات پزشکی کل کشور بازدید کرد و مجدداً قول تخصیص بودجه داد، اما امروز نه تنها این پروژه تکمیل نشده بلکه با سرعت بسیار کندی هم پیش می‌رود.

امام جمعه داراب ابراز امیدواری کرد: انتظار است در دولت جدید رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان فارس پیگیر این مصوبات جهت تکمیل بیمارستان باشند.

منبع:مهر

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

پروژه ناتمام بیمارستان امام علی (ع) داراب تکمیل شود

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید