کد خبر: 319124
۰
۰
نسخه چاپی

امام جمعه مهدیشهر: راه برون‌رفت از مشکلات مدیریت جهادی و انقلابی است

به‌ گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی سقائیان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته که در حسینیه المهدی (عج) مهدیشهر برگزار شد، افزود:رهبری امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نعمتی برای ملت ایران هستند تا رهبرانی جهادی، انقلابی، با قدرت و شجاعت وصف ناپذیر و دارای روحیه الهی داشته باشیم که باید قدر این انسان ها را بدانیم که در غیر اینصورت دچار گرفتاری می‌شویم.

وی با بیان اینکه همه باید برای انقلاب تلاش کنیم و گام برداریم، گفت: تلاش و کوشش برای احیای دین الهی و تلاش برای آسایش و آرامش مردم وظیفه مدیران و مسوولان است. 

سقائیان بیان کرد: بعد از گذشت بیش از چهار دهه از انقلاب همه به ویژه جوانان باید ظرفیت خود را نشان دهند، همانگونه که رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم نیز خواسته اند تا در حد توان، خود را مسوول پیشبرد اهداف نظام بدانیم و برای آن تلاش کنیم که این تکلیف همه است.

وی تصریح کرد: در حال حاضر مجلس شورای اسلامی ، دولت و قوه قضائیه، انقلابی هستند و مردم نیز با صبوری، امید به آینده و نگاه هوشمندانه خود، در انتظار ایجاد تحول عظیم در جامعه هستند.

امام جمعه موقت مهدیشهر به فرارسیدن ۱۶ آذر روز دانشجو اشاره کرد و گفت: این روز بزرگ، روز کوبیدن استکبار است که با تلاش و بصیرت این قشر، انسان های انقلابی و جهادی بر روی کار آمدند و از افتخارات امروز انقلاب این است که به دیگر کشورهای منطقه صادر شده است.

اقتصادآینده نیوز منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

 

آپلود عکس

 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید