کد خبر: 319129
۰
۰
نسخه چاپی

امام جمعه یاسوج: باید اشکالات قانون برطرف شود

به گزارش ایرنا، آیت الله سید نصیر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج با اشاره به ۱۲ آذر به عنوان روز قانون اساسی ایران افزود: این قانون در سال ۵۸ توسط مجلس خبرگان با تشریح وظایف قوا تصویب شد  و حالا مایه افتخار ، عزت و استقلال کشور است.

وی با اشاره به اینکه  قانون اساسی جمهوری اسلامی بر طبق ارزش و مبانی دینی تصویب شده است اظهار داشت: این قانون برگرفته از ارزش های الهی، اخلاقی و اجتماعی است و رفاه و عدالت اجتماعی از محتواهای آن است. 

دانشجویان در انقلاب و دفاع مقدس نقش مهمی داشته اند
آیت الله حسینی با اشاره به مناسبت ۱۶ آذر  و روز دانشجو در هفته پیش رو گفت: دانشجویان سرمایه انسانی و فرهنگی جامعه هستند این سرمایه سبب ساخت جامعه و تحول و تعالی جامعه می شود.
وی ادامه داد: دانشجویان در پیروزی انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس و دوران سازندگی در گذشته و میدان جهادی نقش مهمی ایفا کردند.

امام جمعه یاسوج تاکید کرد: دانشجویان امروز  باید در مکتب تشیع ساخته و تربیت شوند زیرا در دنیا مظلومان ، آزادگان و پابرهنگان عالم از انقلاب اسلامی توقع و انتظار دارند.

مردم در ساخت درهای حرمین مساعدت کنند

وی در ادامه با اشاره به ساخت درهای حرم های امامین عسکریین که به عهده مردم استان گذاشته شده است، گفت: این درها  باید در مدت یک سال ساخته شود و برای استان افتخار است در این راه باید کمک کرد زیرا ذخیره دنیا و آخرت خواهد شد.

آیت الله حسینی خاطرنشان کرد: این درها قریب به چهار میلیارد تومان هزینه دارد و همه باید کمک کنند تا به صورت شایسته ای ساخته شود.

وی با اشاره به روز نیروی دریایی گفت: ارتش  با قدرت در دریاها به حرکت درآمده و قدرت ایران را به نمایش می گذارند و امروز ارتش ایران اسلامی به یکی از قدرت های نظام اسلامی تبدیل شده و سبب افتخار برای کشور است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید