کد خبر: 332283
۰
۰
نسخه چاپی

هجدهمین مدرسه بانک مسکن در جوار شهدای شلمچه افتتاح شد

هجدهمین مدرسه شهدای بانک مسکن در شهرستان خرمشهر با حضور سید محسن فاضلیان عضو هیات مدیره افتتاح شد.

هجدهمین مدرسه بانک مسکن در جوار شهدای شلمچه افتتاح شد

به گزارش اقتصاد آینده نیوز  ، مدرسه ابتدایی 10 کلاسه شهدای بانک مسکن خرمشهر در زمینی به وسعت پنج هزار مترمربع و زیربنای دو هزار مترمربع که با مشارکت اداره کل نوسازی مدارس استان خوزستان و بانک مسکن ساخته شده با حضور سیدمحسن فاضلیان، عضو هیات‌ مدیره بانک مسکن، «نادر عمید زاده» فرماندار خرمشهر، مهدی سندگل نظامی مدیر امور روابط عمومی و حوزه مدیریت، سیدمحمود میر معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان، پرویز نجفیان مدیر امور شعب غرب کشور، مهدی احمدی معاون مدیریت امور شعب غرب کشور و علی اصغر نادری مدیر شعب بانک مسکن در استان خوزستان در منطقه مسکن مهر خرمشهر و در جاده منتهی به مشهد شهدای شلمچه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدرسه شهدای بانک مسکن خرمشهر هجدهمین مدرسه‌ای است که به یاری این بانک ساخته و به بهره‌برداری رسیده است.

فاضلیان: بانک مسکن نقش برجسته‌ای در توسعه مدارس داشته است

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن در مراسم افتتاح این مدرسه ضمن تبریک ایام دهه فجر اظهار کرد: خدا را شاکرم که در این ایام توفیق پیدا کردم که مهمان سلحشوران انقلاب در دیار نامداران بزرگ باشم.

فاضلیان افزود: بانک مسکن با سابقه ۸۳ سال فعالیت خود در راستای مسوولیت‌های اجتماعی نقش ویژه و برجسته‌ای در توسعه مدارس داشته است.

وی بیان کرد: پروژه‌های بسیاری را در دستور بررسی داریم که با توجه به بررسی وضعیت مناطق کشور نسبت به تأمین منابع مالی برای مشارکت در ساخت آن‌ها اقدام خواهد شد.

عضو هیات‌مدیره بانک مسکن تأکید کرد: ما هر کاری برای خرمشهر و خوزستان کنیم بازهم مدیون اهالی این استان هستیم.

فاضلیان با بیان اینکه این هجدهمین مدرسه‌ای است که توسط بانک مسکن به بهره‌بردای می‌رسد، گفت: بانک مسکن از محل وجوه سپرده‌های قرض‌الحسنه و منابع سود بانک در راستای عمل به مسوولیت اجتماعی در زمینه آزادی زندانیان، کمک به مدرسه‌سازی و ... که برای این بانک تعریف شده مشارکت دارد.

عمیدزاده: بانک‌ها در حوزه مدرسه‌سازی مشارکت داشته باشند

نادر عمیدزاده فرماندار خرمشهر نیز در حاشیه افتتاح مدرسه شهدای بانک مسکن در جمع خبرنگاران افزود: از بانک‌ها انتظار می‌رود در حوزه مدرسه‌سازی در مناطق محروم و کم برخوردار همانند بانک مسکن مشارکت بیشتری داشته باشند.

میر: بانک مسکن جزو پیشتازان در عرصه مدرسه‌سازی بوده است

معاون مشارکت‌های مردمی اداره کل نوسازی مدارس خوزستان نیز در این مراسم ضمن تقدیر از بانک مسکن برای مساعد در ساخت این مدرسه اظهار کرد: مدرسه شهدای بانک مسکن دارای پنج هزار مترمربع و دو هزار واحد مترمربع زیربناست که شامل کلاس‌های درس و آزمایشگاه بوده و به همه وسایل آموزشی و کمک‌آموزشی مجهز شده است.

سید محمود میر در ادامه ضمن قدردانی از مشارکت خیران و بانک‌ها در این عرصه افزود: تا به این لحظه بانک مسکن جزو پیشتازان در این عرصه بوده و از همه عزیزان در بانک مسکن کمال تشکر و قدردانی را دارم.

در پایان این مراسم ضمن افتتاح مدرسه توسط سید محسن فاضلیان عضو هیات‌مدیره بانک مسکن و نادر عمید زاده فرماندار خرمشهر به همه دانش آموزان این مدرسه و دیگر دانش آموزان ساکن در منطقه مسکن مهر از سوی بانک مسکن کیف و نوشت‌افزار اهدا شد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید