کد خبر: 333910
۰
۰
نسخه چاپی

توسعه فعالیت های بانک ملی ایران در حوزه فناوری های مالی

سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و شبکه ارتباطات بانک ملی ایران با تاکید بر ورود جدی این بانک در حوزه های جدید فناوری های مالی گفت: سرویس های بانک در حوزه های بازار سرمایه، بیمه و تسهیلات برای کسب و کارهای نوپا توسعه می یابند.

توسعه فعالیت های بانک ملی ایران در حوزه فناوری های مالی

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، علیرضا ماهیار در بازدید از هلدینگ داده ورزی سداد با تأکید بر این که فضای تعامل میان بانک ملی ایران و این شرکت بسیار مساعد و مثبت است، افزود: بانک ملی ایران با بهره مندی از ظرفیت و توانمندی های شرکت داده‌ورزی سداد به‌ عنوان بازوی اجرایی خود در حوزه فناوری اطلاعات، پیشران تکنولوژی‌ های نوین در صنعت بانکداری الکترونیک است.
وی ترسیم نقشه راه این شرکت در راستای همسویی با استراتژی های جدید بانک را خواستار شد و ضمن تبیین استراتژی تیم مدیریتی جدید بانک ملی ایران در ارتباط با حوزه فناوری، بر ارتقا و پیشرفت محصولات و خدمات در شرکت داده ورزی سداد تأکید کرد.
ماهیار هلدینگ سداد را شرکتی ابزاری و بازوی فنی توانمند و پیشرو در تحول دیجیتال بانک ملی ایران دانست و اظهار کرد: سداد باید بتواند در پایان سال 1401 با برنامه ریزی دقیق و تحول محور، برترین و تأثیرگذارترین هلدینگ کشور در زمینه فناوری اطلاعات بانکی باشد.
وی ضمن قدردانی از زحمات همکاران در این شرکت، تجربه تبدیل واحد سازمانی بام شرکت سداد به SBU (کسب و کارهای نوپا) را اقدامی قابل تقدیر و ارزشمند عنوان و خاطر نشان کرد: باید از این تجربیات در سایر حوزه ها نیز استفاده شود.
همچنین فرهاد فائز مدیر عامل شرکت داده ورزی سداد نیز ضمن قدردانی از حمایت های همه جانبه بانک ملی ایران، ابراز امیدواری کرد که با حضور مدیریت جدید در این بانک، جایگاه شرکت سداد نیز بیش از پیش ارتقا یابد.
در پایان نیز معاونان و سایر مدیران ارشد شرکت سداد به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود پرداخته و تاکید کردند اهداف بانک ملی ایران در حوزه بانکداری الکترونیک را با قوت پیگیری خواهند کرد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید