کد خبر: 334070
۰
۰
نسخه چاپی

مدیرعامل بانک ملی ایران روز مهندس را تبریک گفت

مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت فرا رسیدن پنجم اسفندماه، روز مهندس و تقدیر از خدمات ارزنده شان در پیشرفت کشور، این روز مهم را به جامعه مهندسان کشور به ویژه مهندسان بانک ملی ایران تبریک گفت.

مدیرعامل بانک ملی ایران روز مهندس را تبریک گفت

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، دکتر محمد رضا فرزین با اشاره به این که پنجم اسفندماه، زاد روز دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین طوسی، مناسبتی ارزشمند برای بزرگداشت جایگاه مهندسی است، اظهارداشت: این روز موعدی برای پاسداشت تعهد و تفکر مهندسانی است که توسعه‌ساز و تحول‌آفرین بوده‌اند و با تکیه بر اندیشه‌ و عمل خود جامعۀ امروز بشری را ممتاز و متمایز از گذشته ساخته‌اند.

وی در ادامه افزود: بی شک مهندسان با تکیه بر خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداع در عرصه اندیشه و عمل باعث پیشرفت و سازندگی در کشور هستند.

دکتر فرزین تاکید کرد: بانک ملی ایران به عنوان بازوی توانمند دولت و موتور محرکه اقتصادی و متکی بر دانش مهندسی، از حضور نخبگان و دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف مهندسی بهره برده و کوشیده است تمامی ظرفیت‌های در اختیار خود را برای خلق ایده های نو به‌کار بگیرد.

مدیرعامل بانک ملی ایران با بیان این که توفیقات به‌دست آمده در صنعت بانکداری، مرهون نقش آفرینی و توانمندی مهندسان ارزشمند و فعال این صنعت است که صادقانه و دلسوزانه انجام وظیفه می کنند، خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی و تشکر از زحمات تلاشگران عرصه مهندسی کشور، این روز پرافتخار را به همه مهندسان متعهد و پرتلاش به ‌ویژه مهندسان بانک ملی ایران تبریک می‌گویم و توفیقات روزافزون این نیروهای پرتوان و متخصص را در کمک به توسعه و پیشرفت کشور از درگاه خداوند متعال خواستارم.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید