اقناع افکار عمومی برای تزریق نوبت سوم واکسن موضوعی ضروری است

ستاد ملی مدیریت مقابله و پیشگیری از بیماری پاندمیک کرونا به ریاست آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی و با حضور اعضا ستاد و حضور مجازی استاندار های کشور ازجمله دکتر مرتضوی – استاندار اصفهان- برگزار گردید.

اقناع افکار عمومی برای تزریق نوبت سوم واکسن موضوعی ضروری است

 به گزارش اقتصاد آینده نیوز؛ در این نشست گزارش روند کاهشی شدن ابتلاء به سویه امیکرون بیماری کرونا تبیین و تحلیل شد و رئیس جمهور ضمن ابراز خرسندی از این روند و کاهش چشمگیر قربانیان موج ششم همه‌گیری کرونا، تصریح نمود: البته این مساله به هیچ وجه نباید باعث سست شدن اجرای اصول بهداشتی شود.

 رئیس‌جمهور، در این نشست بر ضرورت استمرار توجه به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از سوی مردم تاکید کرد و از اعضای ستاد ملی کرونا خواست در راستای اقناع مردم به تزریق دُز سوم واکسن بکوشند.

 آیت الله دکتر رئیسی، از همه آحاد مردم، اصناف و کارمندان خواست همچنان با دقت و به طور کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت و به ویژه از برگزاری و حضور در اجتماعات مجدانه پرهیز کنند و افزود: دستگاه‌های متولی، اجرای پروتکل‌های بهداشتی را به طور جدی و موثر پیگیری کنند.

 وی، در ادامه برخی اماکن پرخط برای شیوع کرونا را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: یکی از پرخطرترین محل‌ها برای شیوع کرونا، وسایل حمل و نقل عمومی است و لذا مسئولان مربوطه پیگیر اجرای دقیق پروتکل‌ها از جمله در خطوط هوایی و رعایت مصوبه سقف ۶۰ درصدی در پروازها باشند.

 رئیس‌جمهور، در ادامه سخنانش بر اهمیت تحقیق و پژوهش درباره آثار و عوارض اجتماعی و روانی کرونا تصریح و  خاطرنشان کرد: مطالعه عوارض ناشی از کرونا برای افراد در ابعاد شخصی و اجتماعی بسیار مهم و پشتوانه عملکرد و تصمیم‌گیری‌های بهتر ما در آینده است، لذا این موضوع باید بسیار مورد توجه بگیرد و از نتایج تحقیقات و تجربیات دیگران نیز به نحو احسن استفاده شود.
 

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید