کد خبر: 334572
۰
PNAZAR
نسخه چاپی
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اندیشه:

توزیع «ایساکو کارت عیدانه» با همکاری شرکت ایساکو

توزیع «ایساکو کارت عیدانه» با همکاری شرکت ایساکو

به گزارش  اقتصاد آینده و به نقل از اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه ، نوری اصل مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اندیشه گفت: توزیع ایساکو کارت عیدانه در بین تاکسیداران شهر اندیشه آغاز شد.
به گزارش اداره روابط عمومی و امور بین الملل شورای اسلامی و شهرداری اندیشه ، نوری اصل مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اندیشه گفت: توزیع ایساکو کارت عیدانه در بین تاکسیداران شهر اندیشه آغاز شد.
وی افزود: این کارت ، امکان خرید بسته پیشنهادی کیت کامل کلاچ و لنت ترمز خودروهای پژو ۴۰۵، سمند و سمند EF7 (از پر مصرف ترین قطعات این خودرو ها) به قیمت کارخانه را برای متقاضیان فراهم می نماید و در آینده قطعات دیگر نیز به این لیست اضافه می گردد . در حال حاضر تعداد 200 عدد ایساکو کارت عیدانه دریافت و در بین بهره‌برداران خطوط توزیع خواهد شد و  متقاضیان می توانند با ارائه مدارک خود، این کارتها را تحویل بگیرند.
ایشان افزود: تاکسیداران متقاضی با پرداخت مبلغ ۱۰ میلیون ریال می توانند کارت ویژه خرید این بسته را که ارزش آن حداقل ۱۳ میلیون و ۴۰۰ هزار ریال است با تخفیفی قابل قبول دریافت کنند ضمن اینکه کارت مذکور قابلیت شارژ مجدد و استفاده صاحب آن از تخفیفات مناسبتی شرکت ایساکو را نیز داراست.
رئیس سازمان مدریریت حمل و نقل شهرداری اندیشه همچنین ادامه داد:  تاکسیداران محترم جهت استفاده از تسهیلات  تا  سقف 30 میلیون تومان نیز می توانند برای دریافت ایساکو کارت اقدام نمایند و در حال حاضر 152 نفر از بهره برداران تاکسیرانی شهر اندیشه متقاضی ثبت نام برای ایساکو کارت بوده اند که لیست مشخصات آنها به شرکت ایساکو اعلام شد و پس از پیگیری های بعمل آمده برای این عزیزان کارت صادر گردید و می توانند از تسهیلات آن استفاده نمایند.
این تسهیلات مانند وام بوده که در قالب کارت اعتباری به رانندگان داده می‌شود و آن‌ها با دریافت این تسهیلات، اقساط آن  را پرداخت می‌کنند. اعتبار در نظر گرفته شده در ایساکو کارت از ۱۰ میلیون تومان تا سقف ۳۰ میلیون تومان است و امکان تقسیط مبلغ خرید تا شش ماه با سه ماه تنفس، در نظر گرفته شده تا دسترسی دارندگان تاکسی به قطعات اصلی ایساکو بیش از پیش تسهیل شود. 
از مزایای استفاده از این کارت می‌توان به ارانه خدمات خرید قطعات و تعمیرات خودرو با قابلیت تکرار اخذ تسهیلات ، شروع بازپرداخت اقساط بعد از اولین تراکنش، واریز ماهانه اقساط توسط بهره بردار به بانک بدون کارمزد، انجام مراحل بانکی و اعتبارسنجی توسط مشتری به صورت غیرحضوری و .. اشاره کرد. 
ایشان در پایان خاطر نشان کرد: حسن ارائه این خدمات به جامعه رانندگان تاکسی این است که با قیمتی تضمین شده و باکیفیت بالا، می توانند محصولات مورد نیاز را برای خودروی خود تامین کنند.