کد خبر: 335079
۰
۰
نسخه چاپی
مدیر عامل بانک مسکن:

حدود ۹ هزار میلیارد تومان به سازندگان در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شد

مدیرعامل بانک‌ مسکن گفت: در طرح نهضت ملی مسکن ۷ هزار و ۹ میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان و یک هزار و ۹۳۳ میلیارد تومان از محل تسهیلات به حساب سازندگان پرداخت شد.

حدود ۹ هزار میلیارد تومان به سازندگان در طرح نهضت ملی مسکن پرداخت شد

به گزارش اقتصاد آینده نیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک مسکن ، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در گفت‌وگو با پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص تازه‌ترین وضعیت افتتاح حساب و واریز وجوه متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در آن بانک و پرداخت تسهیلات به سازندگان اعلام کرد: تاکنون حدود ۳۱۴ هزار و ۱۳۶ نفر در بانک مسکن برای طرح نهضت ملی مسکن حساب افتتاح کردند که از این میزان ۲۰۱ هزار و ۶۶۶ نفر آورده خود را به حساب طرح نهضت ملی مسکن واریز کردند.

شایان جمع آورده متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن را ۱۲ هزار و ۸۹۷ میلیارد تومان برشمرد و افزود: از جمع آورده متقاضیان تاکنون ۷ هزار و ۹ میلیاردتومان به حساب سازندگان واریز شده و ۵ هزار و ۸۸۸ میلیاردتومان نیز نزد بانک است تا بنا به درخواست دستگاه‌های متولی به سازندگان پرداخت شود.

وی ادامه داد: از محل تسهیلات نیز تاکنون یک هزار و ۹۳۳ میلیاردتومان به حساب سازندگان پرداخت شده است.

مدیرعامل بانک مسکن توضیح داد: تعداد ۷ هزار و ۴۳۷ پروژه به تعداد ۱۴۳ هزار و ۳۵۲ واحد به بانک معرفی شد. تاکنون ۱۹۴ پروژه به تعداد ۷ هزار و ۵ واحد به دفترخانه معرفی و یک هزار و ۱۳۳ پروژه به تعداد ۳۸ هزار و ۲۴۷ واحد قراردادشان منعقد شده است.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید